باتری پرچم‌دار بعدی سامسونگ، Galaxy S7 تا یک هفته دوام می‌آورد

پیشتر سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده بود که پرچم‌دار بعدی این شرکت، گوشی Galaxy S7 می‌تواند باتری را تا 5 روز به صورت کامل نگه دارد. حالا سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده که تیم تحقیق و توسعه‌ی این شرکت، توانسته برخی از محدودیت‌های موجود در باتری‌های لیتیوم-یونی را برطرف کرده و عمر آن […]

پیشتر سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده بود که پرچم‌دار بعدی این شرکت، گوشی Galaxy S7 می‌تواند باتری را تا 5 روز به صورت کامل نگه دارد. حالا سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده که تیم تحقیق و توسعه‌ی این شرکت، توانسته برخی از محدودیت‌های موجود در باتری‌های لیتیوم-یونی را برطرف کرده و عمر آن را تا یک هفته افزایش داده است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تمامی سازندگان، ظرفیت باتری‌هاست که همه‌روزه محققان زیادی در حال تحقیق بوده و تلاش دارند تا حجم باتری‌ها را تا حد ممکن افزایش دهند. از طرفی دیگر، عمر باتری‌ها نیز یکی از موانعی که بر سر راه محققان قرار دارد. با افزایش ظرفیت و کمتر شارژ شدن باتری‌ها، عمر باتری کاهش پیدا می‌کند که به نظر می‌رسد تیم تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ، موفق شده تا این موضوع را حل کند. در واقع محققین سامسونگ توانسته‌اند علاوه بر دو برابر کردن ظرفیت باتری، از نوعی کاتد با مقاومت بسیار بالا استفاده کنند تا عمر باتری کاهش پیدا نکند. این لایه‌ی مقاوم کاتد بر روی سطح بیرونی سیلیکون اصلی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا باتری از یک پوشش بسیار مقاوم بهره‌مند شود و در نتیجه با شارژ کمتر آن، عمر آن کاهش پیدا نخواهد کرد.

اما چرا گفتیم که احتمالا شاهد این باتری در پرچم‌دار بعدی سامسونگ خواهیم بود؟ بسیاری از منتقدین و صاحب‌نظران دنیای تکنولوژی، معتقدند که برای اینکه سامسونگ بتواند این باتری‌ها را به تولید انبوه برساند، یک سال زمان نیاز است. بهترین زمان برای معرفی چنین باتری‌های قدرتمندی نیز می‌تواند به هنگام معرفی پرچم‌دار یک شرکت باشد.

در نهایت، تصور می‌کنید که جنگ پرچم‌داران بعدی بر سر چه چیز باشد؟ دوربین قدرتمندتر، توان پردازشی بیشتر یا باتری بهتر؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال