عرضه‌ی نسخه المپیک گلکسی S7 اج سامسونگ به زودی آغاز می‌شود

با نزدیک شدن به المپیک ریو 2016 برزیل، شایعاتی شکل گرفتند که خبر از تولید نسخه‌ی المپیک جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ می‌دادند و حتی تصویری نیز از این گوشی منتشر شد. نسخه‌ی المپیک گلکسی اس 7 سامسونگ، دارای طراحی کمی‌ متفاوت‌تر خواهد بود و با رنگ‌های مختلفی که در این نسخه به کار رفته از جمله […]

با نزدیک شدن به المپیک ریو 2016 برزیل، شایعاتی شکل گرفتند که خبر از تولید نسخه‌ی المپیک جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ می‌دادند و حتی تصویری نیز از این گوشی منتشر شد. نسخه‌ی المپیک گلکسی اس 7 سامسونگ، دارای طراحی کمی‌ متفاوت‌تر خواهد بود و با رنگ‌های مختلفی که در این نسخه به کار رفته از جمله رنگ آبی، خود را به دوست‌داران المپیک معرفی خواهد کرد.

حال خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ عرضه‌ی این گوشی را تنها در چهار روز دیگر شروع می‌کند. متاسفانه سامسونگ قیمت این گوشی به علاوه، مناطق در دسترس آن را منتشر نکرده و تا زمان عرضه‌ی رسمی، نمی‌توان مشخص کرد که این گوشی وارد چه بازارهایی خواهد شد.

مشخصات فنی این گوشی، با نسخه‌ی عادی گلکسی اس 7 یکی خواهد بود و نباید انتظار سخت‌افزاری جدیدتر داشت؛ اما ممکن است سامسونگ برای این گوشی چند والپیپر اختصاصی، تم‌های المپیک و تصاویر مختلف از این بازی‌ها را قرار دهد. به‌هر‌حال با معرفی و عرضه‌ی رسمی این گوشی، می‌توان اطلاعات بیشتری نیز از آن کسب کرد و خوشبختانه تا آن زمان، تنها چهار روز دیگر باقی مانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال