مشخصات فنی گلکسی S7 سامسونگ در بنچمارک Antutu لو رفت

همان‌طور که در جریان هستید، کمتر از یک ماه به زمان معرفی گوشی‌هوشمند گلکسی S7 سامسونگ باقی مانده و شایعات در مورد این پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای، به سرعت در حال انتشار هستند. در کنار انتشار تصاویر احتمالی در مورد این گوشی‌هوشمند، روز گذشته اطلاعاتی توسط وب‌سایت Antutu منتشر شد که از مشخصات فنی […]

همان‌طور که در جریان هستید، کمتر از یک ماه به زمان معرفی گوشی‌هوشمند گلکسی S7 سامسونگ باقی مانده و شایعات در مورد این پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای، به سرعت در حال انتشار هستند. در کنار انتشار تصاویر احتمالی در مورد این گوشی‌هوشمند، روز گذشته اطلاعاتی توسط وب‌سایت Antutu منتشر شد که از مشخصات فنی این گوشی‌ خبر می‌دهد.

این‌طور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد، محصول بعدی سامسونگ با شماره‌ی مدل SM-G930F، صفحه‌نمایشی 5.1-اینچی با رزولوشن 2K خواهد داشت و سازندگان قصد به کارگیری SoC یا چیپست Exynos 8890 را در این محصول دارند. البته معنای این جمله این نیست که سامسونگ به عرضه‌ی نسخه‌ای از این محصول با چیپست اسنپ‌دراگون 820 روی نخواهد آورد.

همچنان میزان حافظه‌ی رمی که سازندگان برای این محصول جدید در نظر گرفته‌اند، 4 گیگابایت خواهد بود که در کنار 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، می‌تواند اندازه‌ای قابل قبول باشد. در مورد دوربین نیز باید بگوییم که احتمالا سامسونگ از سنسوری 12 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و از سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی استفاده خواهد نمود که البته ممکن است دقت این سنسورها در آینده، افزایش پیدا نماید.

و البته می‌دانیم که شما منتظر اعلام امتیازی که این دستگاه در Antutu به دست آورده، هستید. اما متاسفانه در پستی که Antutu در Weibo منتشر کرده، هیچ اشاره‌ای به میزان امتیاز این گوشی‌هوشمند نداشته است. از آنجایی که این گوشی‌هوشمند در مراحل ابتدایی تولید به سر می‌برد، این احتمال نیز وجود دارد که در آینده، شاهد تغییر تمامی مواردی که اعلام کردیم، باشیم چرا که ممکن است سازندگان بخواهند از قطعات دیگری در محصول جدید خود استفاده نمایند.

به هر حال برای آشنایی با محصول جدید سامسونگ، زمان زیادی باقی نمانده و کافیست تا کنگره جهانی موبایل 2016 که ماه آینده برگزار خواهد شد، منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال