گلکسی S7 سامسونگ در اولین تصویر زنده خود رخ نمایان کرد

حالا دیگر تنها چندروز به آغاز کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) در شهر بارسلون اسپانیا باقی نمانده و این بدان معناست که رفته رفته به سوم اسفندماه، یعنی موعد رونمایی سامسونگ از آخرین پرچم‌دار سری کهکشانی خود، یعنی گلکسی S7 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. طبق روال مرسوم در دنیای تکنولوژی، هرچه به تاریخ رونمایی […]

حالا دیگر تنها چندروز به آغاز کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) در شهر بارسلون اسپانیا باقی نمانده و این بدان معناست که رفته رفته به سوم اسفندماه، یعنی موعد رونمایی سامسونگ از آخرین پرچم‌دار سری کهکشانی خود، یعنی گلکسی S7 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. طبق روال مرسوم در دنیای تکنولوژی، هرچه به تاریخ رونمایی از یک محصول جدید نزدیکتر می‌شویم، شایعات، اخبار و درز تصاویر در مورد آن بیشتر شده و رونق می‌گیرد که این موضوع در مورد گلکسی S7 هم صدق کرده و اخیرا تصاویر زنده‌ای از این گوشی به صورت آنلاین منتشر شده است. ( تصویر بالا)

این تصویر توسط یک منبع در کشور ویتنام منتشر شده و به نظر بسیار واقعی رسیده و قابل باور است. گلکسی S7 در این تصاویر دارای کی قاب پشتی دارای انحنا بوده و همان‌طور که در شایعات پیشین عنوان شده بود، دیگر در قاب پشتی آن خبری از برآمدگی لنز دوربین نیست. تنها از روی این تصویر سخت است که بخواهیم بگوییم پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه است؛ البته اگر واقعا هم شیشه نباشد بخاطر این است که اصولا نمونه‌های اولیه که از هر محصول تولید می‌شود، ممکن است تمام ویژگی‌های محصول نهایی را نداشته باشد. بر اساس آنچه در تصویر مشهود است، قاب دستگاه فلزی بوده که بجای آلومینیوم از آلیاژ منیزیوم در ساخت آن استفاده شده است.

galaxy s7-1

پیش از این در مورد مشخصات گلکسی S7 شایعاتی زیادی منتشر شده بود که هرکدام این گوشی را به نحوی روایت می‌کردند. در برخی شایعات گفته شده بود که این دستگاه در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از چیپست اسنپ‌دراگون 820 و دیگری هم از چیپست اگزینوس 8890 برخوردار بوده که بر اساس نتایج آزمون‌های مختلف، چیپست اگزینوس هم در بخش CPU و هم در بخش GPU یا همان پردازنده گرافیکی، 15 درصد قوی‌تر از چیپست اسنپ‌دراگون بوده است. در جایی دیگر هم صحبت از ضدآب بودن این دستگاه و عملکرد فوق‌آلعاده باتری آن صحبت شده که گفته می‌شود شارژ صفر تا 80 درصد آن تنها 30 دقیقه زمان می‌برد. با این حال در هیچ کدام از شایعات دوام دو روزه باتری گلکسی S7 نه رد شده و نه اثبات شده است. از سوی دیگر گفته شده که دوربین اصلی پرچم‌دار سامسونگ، 12 مگاپیکسلی بوده و دارای دیافراگم F/1.7 خواهد بود. در راس تمام مشخصات مذکور، دو قیمت برای سری گلکسی S7 ذکر شده که اولی قیمتی 740 دلاری برای خود گلکسی S7 و دیگری 890 دلار برای گلکسی S7 اج بوده است.

galaxy s7-2

گفتنی است به دنبال رونمایی در کنفرانس جهانی موبایل، منبع این گزارش اداعا کرده است که گوشی‌های مذکور در سوم مارس در کشور ویتنام معرفی شده و هجدهم همین ماه هم برای فروش عرضه خواهد شد. همچنی یک هفته بعد از تاریخ آغاز فروش هم در یازدهم مارس برای فروش در سایر کشورهای اروپایی در دسترس قرار خواهند گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال