شایعه: نسخه‌ی مینی گلکسی اس‌ 7 سامسونگ برای رقابت با آیفون 4 اینچی اپل به بازار خواهد آمد

شایعات زیادی پیرامون گوشی گلکسی اس 6 مینی وجود داشت اما در نهایت هیچ‌وقت شاهد معرفی رسمی آن نبودیم تا اینکه سامسونگ در ابتدای همین ماه از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. آخرین گوشی مینی که از پرچم‌دار سامسونگ شاهد بودیم گلکسی اس 5 مینی بوده که در تصویر بالا آن را مشاهده می‌کنید. این […]

شایعات زیادی پیرامون گوشی گلکسی اس 6 مینی وجود داشت اما در نهایت هیچ‌وقت شاهد معرفی رسمی آن نبودیم تا اینکه سامسونگ در ابتدای همین ماه از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. آخرین گوشی مینی که از پرچم‌دار سامسونگ شاهد بودیم گلکسی اس 5 مینی بوده که در تصویر بالا آن را مشاهده می‌کنید. این گوشی نه تنها از لحاظ کوچک‌ بودن بلکه از لحاظ مشخصات ظاهری نیز با نسخه‌ی اصلی گلکسی اس 5 تفاوت‌های زیادی داشت به همین دلیل معمولا این نوع گوشی‌ها با استقبال بسیار کمتری روبه‌رو می‌شوند. در واقع از لحاظ سخت‌افزاری تاکنون هیچ‌کدام از گوشی‌های مینی سامسونگ نتوانسته‌اند شبیه به نسخه‌های بزرگ‌ترشان عمل کنند. برخلاف سامسونگ، سونی با عرضه‌‌ی سری کامپکت برای پرچم‌داران خود، کسانی را که به دنبال گوشی کوچک‌ اما مشخصات فنی عالی هستند را دست خالی نگذاشته است.

حال براساس گزارش‌های منتشر شده از وب‌سایت‌های تایوانی، سامسونگ ممکن است به زودی این رویه را تغییر دهد و برای اولین بار گوشی مینی با مشخصات فنی قدرت‌مندی به بازار بفرستد. گویا این شرکت کره‌ای قصد دارد رقابت جدی را با آیفون 4 اینچی اپل داشته باشد که کمتر از دو هفته‌ی دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود.

براساس شایعات منتشر شده، گلکسی اس 7 مینی دارای نمایشگری 4.6 اینچی با رزولوشن اچ‌دی خواهد بود. سامسونگ برای این گوشی چیپست اسنپ‌دراگون 820 یا اکزینوس 8890 را به کار خواهد برد و در کنار این چیپست‌ها قطعا از رم 3 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. نسخه‌ی مینی جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ دارای سنسوری 12 مگاپیکسلی و ضخامت 9.9 میلی‌متری بوده و گفته می‌شود دوربین اصلی گوشی از لنز پریسکوپی با قابلیت زوم آپتیکال 3x است که البته ممکن است این قطعه به صورت جداگانه به فروش برسد.

به‌هر‌حال تمامی شایعات درست نیستند و احتمال اشتباه بودن این خبر نیز وجود دارد. درهر صورت اگر سامسونگ به راستی قصد معرفی چنین گوشی را داشته باشد باید خبرهای بیشتری را در چند هفته‌ی آینده از این گوشی ببینیم. فعلا باید منتظر ماند و دید آیفون 4 اینچی اپل به شکل خواهد بود و در کنار آن نیم‌نگاهی نیز به شایعات پیرامون این گوشی بیندازیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال