شایعه: سامسونگ یک نسخه ویژه از گلکسی S7 را با پردازنده گرافیکی 14 هسته‌ای و صفحه‌نمایش 4K عرضه خواهد کرد

طبق شایعات درز یافته، این گوشی جدید تنها در کشور کره‌ جنوبی قابل خریداری خواهد بود. بر اساس این اطلاعات، نسخه ویژه گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت از نظر مشخصات فنی بسیار مجهز خواهد بود. وجود نمایشگری با دقت 4K و یک ماژول دوربین اصلی که دارای دو مجموعه از لنزها می‌باشد و توسط شرکت […]

طبق شایعات درز یافته، این گوشی جدید تنها در کشور کره‌ جنوبی قابل خریداری خواهد بود. بر اساس این اطلاعات، نسخه ویژه گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت از نظر مشخصات فنی بسیار مجهز خواهد بود. وجود نمایشگری با دقت 4K و یک ماژول دوربین اصلی که دارای دو مجموعه از لنزها می‌باشد و توسط شرکت سونی تولید گشته است، از جمله قابل‌توجه‌ترین مشخصات کلیدی مربوط به این گوشی سطح بالا می‌باشد. از طرفی در قلب نسخه Premium گوشی گلکسی اس7 سامسونگ، تراشه قدرتمند اگزینوس 8890 این شرکت جای خواهد گرفت.

طبق اطلاعات و شایعات منتشر شده، چیپ اگزینوس 8890 سامسونگ بر روی تمامی نسخه گلکسی اس7 قرار خواهد گرفت. البته نسخه مربوط به چین و امریکا از داشتن آن محروم خواهند بود. در واقع در آن دو کشور، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام بر روی این گوشی قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که واحد گرافیکی تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ، Mali-T880 نام داشته و داری 12 هسته مجزا می‌باشد. البته بهتر است بدانید که برای نسخه پریمیوم گلکسی اس7، یک نسخه جدید از تراشه اگزینوس 8890 عرضه خواهد شد که در آن واحد گرافیکی Mali-T880، چهارده هسته خواهد داشت. از طرفی طبق گفته‌های ARM، معماری تراشه اگزینوس 8890 به شکلی خواهد بود که می‌تواند از یک تا شانزده عدد هسته را در این بخش پشتیبانی نماید. بنابراین وجود این تعداد هسته در یک تراشه، خیال‌پردازی علمی نخواهد بود.

yummymcscummy

منبع این سری از شایعات از صفحه مربوط به این گوشی در Weibo نشات می‌گیرد. در نهایت باید گفت که تمامی این موارد فعلا در حد شایعه بوده و ممکن است در صورت به حقیقت پیوستن این خبر نیز شدت و کیفیت آن درست نباشد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال