گفته می‌شود باتری گلکسی S7 سامسونگ با هر بار شارژ، 2 روز دوام می‌آورد

مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی‌هوشمند Galaxy S7 باقی نمانده و در کنار شایعات و اخبار بسیاری زیادی که کاربران در مورد این گوشی‌هوشمند می‌شوند، خود سامسونگ نیز ساکت ننشسته و اطلاعاتی رسمی را در مورد دستگاه خود منتشر کرده است. شکی نیست که در کنار بهبود عملکرد و قدرت این دستگاه، سازندگان باید نوآوری‌ها […]

مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی‌هوشمند Galaxy S7 باقی نمانده و در کنار شایعات و اخبار بسیاری زیادی که کاربران در مورد این گوشی‌هوشمند می‌شوند، خود سامسونگ نیز ساکت ننشسته و اطلاعاتی رسمی را در مورد دستگاه خود منتشر کرده است. شکی نیست که در کنار بهبود عملکرد و قدرت این دستگاه، سازندگان باید نوآوری‌ها را نیز داشته و یا حداقل دستاوردهایی مهم‌تر را نیز پیش روی کاربران قرار دهند. به همین جهت در کنار عملکرد بهتر دستگاه، احتمالا باید شاهد مصرف پایین انرژی توسط Galaxy S7 و باتری قدرتمند این دستگاه نیز باشیم.

اخیرا اطلاعاتی جدید در مورد نسخه‌ی دو سیم‌کارته از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که نشان می‌دهد Galaxy S7 می‌تواند با یک بار شارژ شدن، دو روز کامل دوام بیاورد. البته اینکه چگونه از این دستگاه استفاده شود نیز اهمیت دارد و اینطور که ادعا شده در این دو روز، شدت نور صفحه‌نمایش این گوشی بر روی 75 بوده و اینترنت 4G/LTE نیز همیشه فعال بوده است!

البته شاید قبول این موضوع کمی سخت باشد اما باید اشاره داشته باشیم که ظرفیت باتری‌ گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge افزایش پیدا خواهد کرد. البته نمی‌توان نقش اندروید 6.0 و ویژگی Dozen را نیز نادیده گرفت چرا که گوگل تلاش زیادی برای بهبود عملکرد این سیستم‌عامل و مصرف باتری آن داشته است. در مورد چیپ‌های جدید و کم‌مصرف نیز باید اشاره کرد که محصولات جدید سامسونگ و کوآلکام یعنی Snapdragon 820 و Exynos 8890 نیز مصرف بسیار پایین‌تری نسبت به قبل داشته و می‌توانند در عملکرد باتری، تاثیر بسزایی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال