گلکسی S7 سامسونگ در 4 نسخه عرضه خواهد شد

خبرچین محبوب دنیای تکنولوژی @evleaks امروز شایعه های دیگری در رابطه با سامسونگ گلکسی اس7 خبر ساز منتشر کرده است. بنا بر این شایعه گلکسی اس7 در 4 نسخه‏‌ی مختلف به بازار عرضه خواهد شد: گلکسی اس7، گلکسی اس7 پلاس، گلکسی اس7 edge، گلکسی اس7 edge پلاس. این شایعه با توجه به تعدد نسخه‌های آخرین […]

خبرچین محبوب دنیای تکنولوژی @evleaks امروز شایعه های دیگری در رابطه با سامسونگ گلکسی اس7 خبر ساز منتشر کرده است. بنا بر این شایعه گلکسی اس7 در 4 نسخه‏‌ی مختلف به بازار عرضه خواهد شد: گلکسی اس7، گلکسی اس7 پلاس، گلکسی اس7 edge، گلکسی اس7 edge پلاس.

این شایعه با توجه به تعدد نسخه‌های آخرین پرچمدار سامسونگ چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. گلکسی اس 6 اکنون دارای سه نسخه‌ی گلکسی اس6، گلکسی اس6 edge، و گلکسی اس6 edge پلاس است. اخیرا نیز گزارشی از عرضه‌ی نسخه‌ی پلاس این سری منتشر شد.

انتظار می‌‍‌رود سری گلکسی اس7 در نمایشگاه MWC در ماه فوریه با چیپست اگزینوس 8890 معرفی شود. سایر شایعات خبر از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.0 می‌دهند.

بنا بر شایعات این سری دارای طراحی منیزیمی است و مجهز به سیستم صدای Hi-Fi است. همچین اگر این شرکت بخواهد با اپل نیز به رقابت بپردازد باید تکنولوژی 3D Touch-like را نیز به کار بگیرد.

پیش بینی نشده که سامسونگ این 4 نسخه را به صورت همزمان عرضه می کند یا خیر اما تقریبا می توان از عرضه‌ی قطعی این 4 نسخه در سال 2016 اطمینان داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال