فروش گلکسی S7 سامسونگ از 21 اسفندماه در 6 کشور جهان آغاز خواهد شد

با اینکه ما می‌دانیم مدیران سامسونگ قصد دارند محصولات خود را از تاریخ 21 اسفندماه وارد بازار نمایند، مدیرعامل این شرکت، آقای Koh Dong-jin نیز به صورت رسمی این مورد را تایید و اذعان داشت که در اولین سری از عرضه این گوشی، 60 کشور در سراسر دنیا شاهد عرضه‌ی آن خواهند بود. مدیران این شرکت در […]

با اینکه ما می‌دانیم مدیران سامسونگ قصد دارند محصولات خود را از تاریخ 21 اسفندماه وارد بازار نمایند، مدیرعامل این شرکت، آقای Koh Dong-jin نیز به صورت رسمی این مورد را تایید و اذعان داشت که در اولین سری از عرضه این گوشی، 60 کشور در سراسر دنیا شاهد عرضه‌ی آن خواهند بود.

مدیران این شرکت در جریان برگزاری این کنگره، از آمار فروش 38 میلیون دستگاه از گوشی‌هوشمند Galaxy S6 خبر داده و از احتمال فروش بیشتر Galaxy S7 خبر دادند. البته شاید بر این عقیده باشید که Galaxy نسبت به Galaxy S6 تفاوت چندان زیادی نداشته و هر دو این محصولات همانند هم بوده‌اند، اما آقای Dong-jin اشاره کرد که مهندسین سامسونگ تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند ویژگی‌های این دستگاه را تا حد ممکن افزایش دهند. همچنین تمرکز اصلی مهندسین سامسونگ بر روی ارتقاء بخش سخت‌افزاری و عملکرد بهتر این بخش بوده و باز هم این بخش است که نیاز به تقویت داشته و بخش نرم‌افزاری این گوشی، وضعیت خوبی دارد.

هنوز مشخص نیست که پیش از پایان سال جاری شمسی این محصول وارد بازار کشور ایران می‌شود یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال