گلکسی اس 7 سامسونگ هم مانند نسل پیشین خود در دو مدل عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش منتشرشده توسط وب‌سایت معتبر Sammobile، پرچم‌دار آینده سامسونگ، گلکسی اس 7، مانند نسل پیشین خود در دو نسخه عرضه خواهد شد که اولی صفحه‌نمایشی تخت داشته و دومی نیز نمایشگری با دو لبه خمیده خواهد داشت. گلکسی اس 7 صفحه تخت، دارای شماره مدل SM-G930 بوده درحالی‌که مدل اج آن را با […]

بر اساس گزارش منتشرشده توسط وب‌سایت معتبر Sammobile، پرچم‌دار آینده سامسونگ، گلکسی اس 7، مانند نسل پیشین خود در دو نسخه عرضه خواهد شد که اولی صفحه‌نمایشی تخت داشته و دومی نیز نمایشگری با دو لبه خمیده خواهد داشت.

گلکسی اس 7 صفحه تخت، دارای شماره مدل SM-G930 بوده درحالی‌که مدل اج آن را با شماره مدل SM-G935 خواهیم شناخت. سامسونگ تائید کرده است که هر دو مدل پرچم‌دار آینده‌اش در کشورهایی چون چین، کره، کانادا، آمریکا و کشورهای اروپایی عرضه خواهند شد که قطعاً در آینده کشورهایی بیشتری به این لیست اضافه خواهد شد.

در گزارشات مختلف از این دو مدل به‌عنوان قهرمان 1 و قهرمان 2 یاد شده است. این در حالی است که خانواده گلکسی اس 7 در خود شرکت سامسونگ به عنوان پروژه خوش‌شانسی (Project Lucky) شناخته می‌شوند.

انتظار می‌رود که یک نسخه گلکسی اس 7 از یک چیپست اگزینوس 8890 برخوردار باشد و قدرت بخش دیگری، چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 820 باشد. احتمالاً هر دو مدل این پرچم‌دار کره‌ای تبار، به حافظه ذخیره‌سازی USF 2.0 سامسونگ مجهز باشند. در برخی گزارشات عنوان شده که ممکن است درگاه کارت حافظه جانبی به گلکسی اس 7 بازگردد، هرچند که این مسئله هنوز به تأیید رسمی سامسونگ نرسیده است.

می‌توان حدس زد که دوربین هر دو مدل گلکسی اس 7، از یک سنسور دوگانه یا یک سنسور ISOCELL بهره‌مند باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال