گلکسی +S8 سامسونگ بیش از گلکسی S8 محبوبیت خواهد داشت

گزارش‎های منتشر شده در رسانه‎های کره‎جنوبی اعلام می‎کنند که سطح انتظار فروش گوشی گلکسی +S8 سامسونگ از مدل استاندارد گلکسی S8 بیشتر است. این گزارش‎ها با نقل قول از گزارش شرکت Yuanta Securities اعلام می‎کنند که فروش سالیانه‎ی هر دو مدل پرچم‎دارهای جدید سامسونگ انتظار می‎رود روی هم رفته به عدد 50.4 میلیون دستگاه برسد. […]

گزارش‎های منتشر شده در رسانه‎های کره‎جنوبی اعلام می‎کنند که سطح انتظار فروش گوشی گلکسی +S8 سامسونگ از مدل استاندارد گلکسی S8 بیشتر است. این گزارش‎ها با نقل قول از گزارش شرکت Yuanta Securities اعلام می‎کنند که فروش سالیانه‎ی هر دو مدل پرچم‎دارهای جدید سامسونگ انتظار می‎رود روی هم رفته به عدد 50.4 میلیون دستگاه برسد.

این گزارش در ادامه می‎افزاید که از این مقدار دستگاه، گلکسی +S8 سامسونگ 6.2 اینچی سهمی برابر با 53.9 درصد یا 27.1 میلیون دستگاه را به خود اختصاص می‎دهد.

به تازگی این دستگاه اولین به‎روزرسانی خود را دریافت کرده است تا به دنبال آن بسته‎های امنیتی ماه آوریل در اختیار آن قرار گیرد. این گوشی در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار می‎شود که مدل دوم در حال حاضر با کمبود موجودی روبرو است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال