گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس سامسونگ معرفی شدند!

سامسونگ امشب بالاخره بازار داغ شایعات را تعطیل و دو پرچمدار جدید خود را در دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. البته شاید بتوان گفت، قبل از معرفی همه با مشخصات و ظاهر این تلفن‌های هوشمند آشنا شده بودیم، اما باز مروری میکنیم بر مشخصات سخت افزاری واقعی و نهایی این دو تلفن هوشمند و زیبا. هر […]

سامسونگ امشب بالاخره بازار داغ شایعات را تعطیل و دو پرچمدار جدید خود را در دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد.

البته شاید بتوان گفت، قبل از معرفی همه با مشخصات و ظاهر این تلفن‌های هوشمند آشنا شده بودیم، اما باز مروری میکنیم بر مشخصات سخت افزاری واقعی و نهایی این دو تلفن هوشمند و زیبا.

هر دوی این گوشی‌ها با چیپست اسنپدراگون 835 برای بازار آمریکا، چین و ژاپن و با چیپست اگزینوس 8895 برای بقیه کشورهای دنیا عرضه خواهند شد و دارای 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 و 64 گیگابایت حافظه پرسرعت UFS 2.1 به همراه درگاه کارت حافظه پرسرعت و هایبریدی UFS/microSD خواهند بود.

از دیگر مشخصات مشترک در آنها، میتوان به دوربین پشت با سنسور 12 مگاپیکسلی IMX260 (که در گلکسی اس7 نیز استفاده شده بود) و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی اشاره کرد که هردو دارای دیافراگم f/1.7، فلش LED، قابلیت ثبت تصاویر HDR، لرزشگیر و فوکوس سریع و دقیق Dual-Pixel هستند.

برای ارتباط سیمی این دو تلفن هوشمند نیز یک درگاه پرسرعت USB Type-C و درگاه 3.5 میلیمتری صدا در نظر گرفته شده است.

اما از مشخصات مشترک که بگذریم، به یکی از مهمترین قسمت‌های این دو تلفن هوشمند می‌رسیم که نقطه تمایز آنها از سایر رقبا باشد و آن نمایشگرهایی خمیده در دو طرف با رزولوشن 2960×1440 پیکسل (نسبت تصویر 18.5 به 9) با اندازه 5.8 اینچ در گلکسی اس8 و 6.2 اینچ در اس8 پلاس است که 84 درصد از سطح گوشی‌ها را فرا گرفته و هردوی آنها نیز با شیشه گوریلاگلس 5، دربرابر ضربه و خراش محافظت می‌شوند.

درنهایت باید گفت این دو تلفن هوشمند با اندروید نسخه 7 (نوقا) به همراه رابط کاربری TouchWiz سامسونگ عرضه خواهند شد و اسکنر اثر انگشت، سنسور ضربان قلب، اسکنر iris، شارژ سریع کوالکام، شارژ بیسیم WPC و PMA و درجه IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گرد و غبار از دیگر مشخصات آنها هستند.

اما در نهایت باید اضافه کنیم برخلاف شایعات که گفته میشد سامسونگ این تلفن‌ها هوشمند را با قیمت‌های بسیار بالا (در حدود 1000 دلار) عرضه خواهد کرد، حال میدانیم که گلکسی اس8 قیمتی معادل 750 دلار خواهد داشت و مدل بزرگتر اس8 پلاس با قیمت 850 دلار در رنگهای نقرآبی، نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال