سامسونگ مشغول کار بر روی گلکسی S8 و گوشی جدید سری نوت است

بعد از موفقیت گوشی‌های گلکسی اس 6، اس 6 اج در سال 2015 و گلکسی اس 7 و اس 7 اج در سال جاری، جای تعجب نیست که گلکسی اس 8 نیز همانند سری‌های قبلی در دو نسخه عرضه شود. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد هر دو نسخه‌ی گلکسی اس 8 سامسونگ با نمایشگری خمیده […]

بعد از موفقیت گوشی‌های گلکسی اس 6، اس 6 اج در سال 2015 و گلکسی اس 7 و اس 7 اج در سال جاری، جای تعجب نیست که گلکسی اس 8 نیز همانند سری‌های قبلی در دو نسخه عرضه شود. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد هر دو نسخه‌ی گلکسی اس 8 سامسونگ با نمایشگری خمیده منتشر خواهند شد و دیگر خبری از نسخه‌ی ساده نخواهد بود.

دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج به ترتیب دارای شماره‌ی ساخت SM-G930 و SM-G935 هستند و تصور بر این است که گلکسی اس 8 و اس 8 اج نیز دارای شماره ساخت‌ SM-G940 و  SM-G945 باشند اما به نظر می‌رسد داستان کمی متفاوت باشد.

Evan Blass، فاش کننده‌ی معتبر و معروف دنیای توئیتر در جدیدترین اظهار نظر خود عنوان کرده که دو نسخه‌ی پرچم‌دار مورد انتظار چشم بادامی‌های کره‌ای با شماره ساخت SM-G950 و SM-G955 عرضه خواهند شد. وی همچنین خبر از گوشی جدیدی از سوی سامسونگ با شماره ساخت SM-N950 داده است که تنها می‌توان به سری نوت سامسونگ فکر کرد چراکه نسخه‌های قبلی گلکسی نوت شماره‌ ساخت‌های مشابهی نظیر SM-N930 و SM-N920 داشته‌اند.

فعلا مشخص نیست که گلکسی نوت بعدی سامسونگ به چه ویژگی‌هایی مجهز خواهد شد اما باتوجه به اتفاقات پیرامون گلکسی نوت 7 و شکست بزرک این گوشی، طبیعتا باید منتظر ویژگی‌های بسیار جذابی از سری بعدی نوت سامسونگ باشیم. احتمالا گلکسی اس 8 سامسونگ در نیمه‌ی اول سال 2017 و گلکسی نوت 8 هم در نیمه‌ی دوم همان سال به صورت رسمی معرفی و وارد بازار خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال