گوشی +Galaxy S8 در صفحه پشتیبانی سامسونگ رویت شد

تقریبا بیش از یک ماه دیگر تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت سامسونگ زمان باقی مانده و هر روز اطلاعات جدیدی از دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 و اس 8+ منتشر می‌شود. پیش از این، Evan Blass، فاش کننده‌ی معروف دنیای توییتر نسخه‌ی پلاس گلکسی اس 8 را تایید کرد و حالا مدل جدیدی که در وب‌سایت […]

تقریبا بیش از یک ماه دیگر تا معرفی پرچم‌دار بعدی شرکت سامسونگ زمان باقی مانده و هر روز اطلاعات جدیدی از دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 و اس 8+ منتشر می‌شود. پیش از این، Evan Blass، فاش کننده‌ی معروف دنیای توییتر نسخه‌ی پلاس گلکسی اس 8 را تایید کرد و حالا مدل جدیدی که در وب‌سایت سنگاپور شرکت سامسونگ به ثبت رسیده این موضوع را تایید می‌کند.

گوشی‌هوشمند 6.2 انیچی سامسونگ با شماره ساخت SM-G955 راهی بازار خواهد شد. در صفحه‌ی سنگاپور شرکت سامسونگ، به طور دقیق شماره مدل SM-G955FD ثبت شده که حاکی از این موضوع است که نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی گلکسی اس 8 پلاس در این کشور عرضه خواهد شد.

اطلاعات جدید منتشر شده به Evan Blass اعتبار بیشتری نیز می‌بخشند. پیش از این Evan Blass اعلام کرده بود که گلکسی نوت 8 سامسونگ با شماره ساخت SM-N950 روانه بازار خواهد شد که از آن به عنوان پروژه‌ی Baikal نام می‌برند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال