دوربین سلفی گلکسی اس ۸ سامسونگ به فوکوس خودکار مجهز خواهد بود

گزارش‌های جدید رسیده از کره‌ی جنوبی حاکی از این هستند که سامسونگ برای دوربین جلوی گلکسی اس ۸ برنامه‌ای ویژه را در نظر گرفته، بدین ترتیب که این دوربین احتمالا به فوکس خودکار مجهز خواهد شد. در صورتی که دوربین جلوی گلکسی اس ۸ سامسونگ به فوکس خودکار مجهز شود نسبت به دوربین‌ جلوی گوشی‌های […]

گزارش‌های جدید رسیده از کره‌ی جنوبی حاکی از این هستند که سامسونگ برای دوربین جلوی گلکسی اس ۸ برنامه‌ای ویژه را در نظر گرفته، بدین ترتیب که این دوربین احتمالا به فوکس خودکار مجهز خواهد شد. در صورتی که دوربین جلوی گلکسی اس ۸ سامسونگ به فوکس خودکار مجهز شود نسبت به دوربین‌ جلوی گوشی‌های گکلسی نوت ۵، اس ۶ و اس ۷ پیشرفت بسیار زیادی را داشته است چرا که گوشی‌های مورد اشاره تنها به سنسوری ۵ مگاپیکسلی با فوکس ثابت تجیز یافته بودند.

گفته می‌شود سامسونگ از تکنولوژی جدیدی نسبت به گوشی‌های قبلی خود برای دوربین جلوی این گوشی استفاده خواهد کرد. فوکس انجام شده به صورت رمزنگاری صورت خواهد گرفت و با مدل‌های قبلی تفاوت خواهد داشت. از سوی دیگر، بخش فوکس سنسور دوربین جلو در گوشه‌های سنسور گنجانده می‌شود در حالی که در مدل‌های قبلی در مرکز سنسور قرار داشتند. همین مسئله باعث می‌شود تا ماژول دوربین جلوی گلکسی اس ۸ از عمق کمتری برخوردار شود و فضای بیشتری را برای دیگر قطعات گوشی باز کند. معمولا سنسورهای دارای عمق کمتر در دوربین اصلی گوشی به کار گرفته می‌شوند تا لنز دوربین از قاب پشتی بیرون نیاید. حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا این نوع سنسورها را در دوربین جلوی گلکسی اس ۸ نیز استفاده کند تا فوکس خودکار این دوربین باعث بیرون زدگی دوربین جلوی گوشی نشود.

فعلا مشخص نیست که سنسور دوربین جلوی یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ دارای چه رزولوشنی خواهد بود اما برای فهمیدن این موضوع و باتوجه به افزایش شایعات بعید به نظر می‌رسد که زمان زیادی باقی مانده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال