تصویر و مشخصات گلکسی تب 3 سامسونگ منتشر شد

هر روز که به کنگره‌ی جهانی موبایل که قرار است در شهر بارسلونا برگزار شود نزدیک می‌شویم خبرهای بیشتری در مورد محصولات مورد انتظار در این رویداد منتشر می‌شوند. امروز بار دیگر اطلاعات جدیدی از یکی از مورد انتظارترین تبلت‌های اندرویدی منتشر شده است که با هم نگاهی به مشخصه‌های فنی این تبلت و تصویر […]

هر روز که به کنگره‌ی جهانی موبایل که قرار است در شهر بارسلونا برگزار شود نزدیک می‌شویم خبرهای بیشتری در مورد محصولات مورد انتظار در این رویداد منتشر می‌شوند. امروز بار دیگر اطلاعات جدیدی از یکی از مورد انتظارترین تبلت‌های اندرویدی منتشر شده است که با هم نگاهی به مشخصه‌های فنی این تبلت و تصویر جدید منتشر شده می‌اندازیم.

باتوجه به مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7، تاریخ معرفی گلکسی تب 3 نیز به تعویق افتاد و از آن‌جایی که باز هم به علت مشکلات فبلت پر سر و صدای سامسونگ، گلکسی اس 8 نیز با تاخیر مواجه می‌شود سامسونگ قصد دارد گلکسی تب 3 را در کنگره‌ی جهانی موبایل به نمایش بگذارد.

پیش از این، مشخصه‌های فنی این تبلت در تاییدیه‌ی بلوتوث فاش شده بود و امروز بار دیگر اطلاعات جدیدی مستقیما از سوی کشور چین منتشر شده است. بر همین اساس، سامسونگ از چیپست اگزینوس 7420 بر روی این تبلت استفاده می‌کند و در کنار آن حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و درگاه یو‌اس‌بی Type-C قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه تبلت مورد انتظار سامسونگ می‌توان به قرار گرفتن حسگر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی هوم گوشی اشاره کرد.

تاکنون در مورد حافظه‌ی داخلی این تبلت خبری منتشر نشده اما گمان می‌رود سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی مربوط به  UFS 2.0 استفاده کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود سامسونگ دو نسخه‌ی وای‌فای و LTE را برای این تبلت در نظر گرفته باشد.

فعلا قیمت و زمان عرضه‌ی این تبلت مشخص نشده اما با معرفی رسمی آن در کنگره‌ی جهانی موبایل در شهر بارسلونا قطعا می‌توان اطلاعات بسیار بیشتری را در مورد گلکسی تب 3 کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال