انتشار بروزرسانی 5.0.2 اندروید برای گلکسی تب 4 10.1 اینچی سامسونگ

اگر شما نیز از کاربران تبلت 10.1 اینچی گلکسی تب 4 سامسونگ هستید، برایتان خبر خوبی داریم! خبر خوب ما انتشار بروزرسانی نسخه 5.0.2 اندروید لالی‌پاپ برای گلکسی تب 4 سامسونگ است. کمپانی سامسونگ از روز سه‌شنبه هفته گذشته شروع به انتشار این بروز‌رسانی از طریق OTA (آپدیت گوشی بدون استفاده از کابل) کرده است و در نتیجه، […]

اگر شما نیز از کاربران تبلت 10.1 اینچی گلکسی تب 4 سامسونگ هستید، برایتان خبر خوبی داریم! خبر خوب ما انتشار بروزرسانی نسخه 5.0.2 اندروید لالی‌پاپ برای گلکسی تب 4 سامسونگ است.

کمپانی سامسونگ از روز سه‌شنبه هفته گذشته شروع به انتشار این بروز‌رسانی از طریق OTA (آپدیت گوشی بدون استفاده از کابل) کرده است و در نتیجه، کاربران مزبور می‌بایست منتظر هشدار دستگاه خود مبنی بر وجود بروز‌رسانی جدید بوده و یا می‌توانند شخصا به تنظیمات تبلت خود مراجعه کرده و در این بخش قسمت بروزرسانی سیستم (System Updates) را انتخاب کنند.

از مواردی که به این بروز‌رسانی اضافه شدند، علاوه بر وجود طراحی متریال زیبا و روان این نسخه، رابط کاربری جدید تاچ‌ویز سامسونگ به همراه صفحه جدید اعلانات گوشی، طراحی جدید در قسمت منو مالتی تسکینگ و مواردی از جمله بهبود کارایی گوشی و رفع باگ‌های نسخه قبلی می‌باشند. به تمامی این موارد این موضوع را نیز اضافه کنید که نسخه جدید این سیستم عامل دارای طراحی قفل صفحه (Lockscreen) جدیدی بوده و دسترسی به اعلانات گوشی از طریق این بخش بسیار آسان‌تر گشته است. بقیه موارد شبیه به نسخه قبلی بوده و تغییری در آن دیده نمی‌شود.

برای تذکر به کسانی که هنوز این دستگاه را در اختیار نداشته و قصد خرید آن را دارند، باید گفت که گلکسی تب 4 سامسونگ دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی بوده و دقت تصویری برابر 1280 × 720 پیکسل را ارائه می‌دهد. تراشه چهار هسته‌ای موجود در این تبلت دارای فرکانس کاری 1.2 گیگا‌هرتز بوده و میزان حافظه رم این دستگاه  به 1.5 گیگا‌بایت می‌رسد. همچنین میزان حافظه داخلی آن نیز برابر 16 گیگا‌بایت است. این تبلت تقریبا یک سال پیش به بازار‌های فروش عرضه شد و قیمت آن برابر 350 دلار تعیین شد.

 

در بروز‌رسانی دستگاه خود به نسخه لالی‌پاپ اندروید، کدامیک از ویژگی‌های آن برایتان جذاب‌تر بود؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال