رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی تب A 9.7 در ماه آینده

سامسونگ ماه گذشته در کشور روسیه اعلام کرد دو تبلت جدید با نام‌های گلکسی Tab A و گلکسی Tab A پلاس در لیست محصولات جدیدش قرار دارند. اکنون رسما این خبر را تایید کرده و همچنین بیان داشته است که گلکسی تب A از ماه آینده آماده عرضه در اروپا خواهد بود و این محصول […]

سامسونگ ماه گذشته در کشور روسیه اعلام کرد دو تبلت جدید با نام‌های گلکسی Tab A و گلکسی Tab A پلاس در لیست محصولات جدیدش قرار دارند. اکنون رسما این خبر را تایید کرده و همچنین بیان داشته است که گلکسی تب A از ماه آینده آماده عرضه در اروپا خواهد بود و این محصول منحصرا در آلمان به بازار خواهد آمد.

تبلت جدید سامسونگ دارای صفحه‌نمایش 9.7 اینچی با رزولوشن 1024×768 پیکسل و نسبت تصویر 4 به 3 می‌باشد. این محصول از اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی بهره خواهد برد. سامسونگ چنین اظهار کرده است که گلکسی تب A برای کسانی ساخته خواهد شد که از تبلت خود تنها امکاناتی نظیر مطالعه کتاب‌های دیجیتال، جستجو در وب و دسترسی به ایمیل خود را انتظار دارند.

بنابراین طبق گفته این شرکت بزرگ کره‌ای مطمئنا با محصولی با مشخصات خیلی بالا سروکار نخواهیم داشت و جزء تبلت‌های میان رده به شمار خواهد آمد. گلکسی تب A به یک پردازنده 4 هسته‌ای مجهز بوده و از چیپست‌ اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. این محصول دارای رَم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا می‌باشد. همچنین توان باتری آن 6000 میلی‌آمپر در ساعت بوده و دوربین جلوی آن، 2 مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

Galaxy Tab A Wi-Fi با قیمت پایه 299 دلار به فروش خواهد رسید. در حالی که Galaxy Tab A LTE (با همان مشخصات قبلی ولی با بهره‌گیری از رَم 2 گیگابایتی به جای 1.5 گیگابایتی) با قیمت پیشنهادی 349 دلار عرضه خواهد شد. شهروندان آلمانی‌ می‌توانند این تبلت را در دو رنگ سیاه و سفید تهیه کنند.

به‌روزرسانی: گلکسی تب A نسخه Wi-Fi همراه با قلم استایلوس در ماه آینده (حداقل در هلند) با قیمت 349 دلار آماده ورود به بازار فروش خواهد بود.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا غول تکنولوژی کره عرضه این محصول در آمریکای شمالی را نیز در برنامه خود دارد یا خیر؟ باید منتظر ماند و دید که سامسونگ در این‌باره چگونه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال