گلکسی تب S 8.4 سامسونگ نیز به اندروید لالی پاپ به‌روزرسانی می‌شود

بعد از این که برادر بزرگ‌تر تبلت 8.4 اینچی سامسونگ، گلکسی تب 10.5، نیز به اندروید لالی پاپ مجهز شد، حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا نسخه‌ی LTE گلکسی تب 8.4 S را به جدیدترین سیستم عامل گوگل به روز رسانی کند. این آپدیت در حالی منتشر می‌شود که نسخه‌ی وای فای این تبلت نیز حدود […]

بعد از این که برادر بزرگ‌تر تبلت 8.4 اینچی سامسونگ، گلکسی تب 10.5، نیز به اندروید لالی پاپ مجهز شد، حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا نسخه‌ی LTE گلکسی تب 8.4 S را به جدیدترین سیستم عامل گوگل به روز رسانی کند. این آپدیت در حالی منتشر می‌شود که نسخه‌ی وای فای این تبلت نیز حدود یک ماه پیش این به روز رسانی را دریافت کرده است.

فعلا این به روز رسانی در کشور هنگ کنگ دیده شده و توسط برنامه‌ی مخصوص سامسونگ برای کامپیوتر‌های شخصی به نام Kies قابل نصب است. حال که یخ این آپدیت شکسته شده، به نظر می‌رسد به زودی شاهد دریافت این به روز رسانی برای دیگر نقاط جهان نیز باشیم.

پیش بینی‌ می‌شود این به روز رسانی تا آخر ماه میلادی جاری یعنی کمتر از 25 روز دیگر در اکثر نقاط دیده شود. این به روز رسانی تغییرات ویژه‌ای را در رابط کاربری سامسونگ TouchWiz به وجود آورده. از دیگر ویژگی‌های این آپدیت می‌توان به صفحه‌ی قفل جدید تبلت به همراه ظاهر جدید Recent Apps و قابلیت چند پنجره‌ای جدیدتر اشاره کرد.

این به روز رسانی تغییراتی نیز در بخش نوتیفیکیشن تبلت و برنامه‌های داخلی نیز به وجود آورده است. رفع کردن باگ‌ها و پایدار شدن سیستم نیز از دیگر مشخصات این به روز رسانی می‌باشد. اگر شما هنوز موفق به دریافت این به روز رسانی نشده‌اید باید تا آخر ماه میلادی صبر کنید تا این آپدیت به صورت کلی در تمامی مناطق دریافت شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال