باریک‌ترین تبلت سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

از هفته‌ی پیش نیز شایعات بسیاری در مورد تبلت جدید سامسونگ به گوش می‌رسید؛ تا این که امروز سامسونگ از جدیدترین تبلت خود به نام گلکسی تب اس 2 رونمایی کرد. این تبلت که در دو سایز 8 و 9.7 اینچی منتشر شده به گفته‌ی این کمپانی سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت تولید شده توسط سامسونگ […]

از هفته‌ی پیش نیز شایعات بسیاری در مورد تبلت جدید سامسونگ به گوش می‌رسید؛ تا این که امروز سامسونگ از جدیدترین تبلت خود به نام گلکسی تب اس 2 رونمایی کرد. این تبلت که در دو سایز 8 و 9.7 اینچی منتشر شده به گفته‌ی این کمپانی سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت تولید شده توسط سامسونگ می‌باشد.

رئیس بخش موبایل و آی تی سامسونگ JK Shin این تبلت را بدین شکل توصیف کرد:

گلکسی تب اس 2 نه تنها باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت منتشر شده توسط سامسونگ می‌باشد بلکه این تبلت به کاربران دسترسی سریع و راحتی به نمایشگر و ویژگی‌های موجود در تبلت می‌دهد. ما معتقدیم گلکسی تب اس 2 یکی از کامل‌ترین گجت‌ طراحی شده برای حمل و استفاده در هر مکان و زمانی توسط کاربران است.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، گلکسی تب اس 2 دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای می‌باشد. چهار هسته از این پردازنده فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتی داشته و چهار هسته‌ی دیگر نیز فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتزی دارد. نمایشگر 8 اینچی Super AMOLED این تبلت دارای رزولوشنی 1536x 2048 می‌باشد. این نسخه از تبلت دارای 3 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 32 و 64 گیگابایتی بوده و همچنین از باتری 4000 میلی آمپری نیز بهره می‌برد. این نسخه از تبلت تنها 5.6 میلی متر ضخامت داشته و 265 گرم نیز وزن آن می‌باشد.

از طرفی دیگر نسخه‌ی 9.7 اینچی این تبلت نیز دارای وزنی 389 گرمی به همراه باتری با ظرفیت 5870 میلی آمپری است. بقیه‌ی مشخصات این نسخه از تبلت همانند نسخه‌ی 8 اینچی بوده و فرق خاصی را ندارند. هر دو تبلت دارای حسگر اثر انگشت نیز هستند و دارای قابلیت مالتی تسکینگ یا همان چند ویندوزه‌ی رابط کاربری سامسونگ نیز می‌باشند.

هنوز سامسونگ از قیمت این دو تبلت صحبت خاصی را نکرده و فقط آغاز فروش این دو را در اوایل ماه میلادی آینده در تمامی نقاط دنیا خبر داده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال