تصاویری زنده از تبلت Samsung Galaxy Tab S2 منتشر شد!

کم‌کم در حال نزدیک شدن به زمان معرفی تبلت جدید سامسونگ هستیم و شایعات این تبلت جدید به صورت مستمر در حال انتشار در فضای مجازی است. هفته‌ی گذشته یک تصویر از این تبلت به همراه کاور محافظ آبی‌رنگ خبرساز شد و حالا، تصاویری جدید از تبلت Galaxy Tab S2 توسط یکی وب‌سایت یکی از اپراتورهایی […]

کم‌کم در حال نزدیک شدن به زمان معرفی تبلت جدید سامسونگ هستیم و شایعات این تبلت جدید به صورت مستمر در حال انتشار در فضای مجازی است. هفته‌ی گذشته یک تصویر از این تبلت به همراه کاور محافظ آبی‌رنگ خبرساز شد و حالا، تصاویری جدید از تبلت Galaxy Tab S2 توسط یکی وب‌سایت یکی از اپراتورهایی تایوانی منتشر شده که کاملا واقعی هستند اما به شکلی هوشمندانه، ویرایش شده‌اند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اطلاعات این تبلت و شماره‌ی مدل آن که در قسمت پایینی قرار گرفته‌ است، کمی ناشیانه ویرایش شده است. اما با توجه به اطلاعاتی که قبل از TENAA در اختیار داشتیم، شماره‌ی مدل این تبلت، SM-T715 بوده و این تصاویر نیز به تبلت بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Tab S2 مربوط می‌شوند.

Samsung Galaxy Tab S2 8.0 gets caught in live photos 2

طبق اطلاعات قبلی که در اختیار داریم، تبلت Galaxy Tab S2 از چیپی با پردازنده‌ی 8-هسته‌ای و فرکانس 1.9 گیگاهرتز بهره خواهد برد که انتظار می‌رود Exynos 7420 باشد. همچنین به نظر می‌رسد که تبلت جدید سامسونگ، صفحه‌نمایشی 8-اینچی و AMOLED با وضوح تصویر 1536×2048 پیکسل و نسبت تصویر 4:3 خواهد داشت.

دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار پشتیبانی کامل از شبکه‌ی 4G/LTE، از دیگر مشخصات این تبلت قدرتمند خواهد بود که البته تا این لحظه، هیچ کدام از آنها به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

انتظار می‌رود که تبلت Samsung Galaxy Tab S2 در ماه جاری و البته در روزی نامشخص، به صورت رسمی و در دو مدل 8 و 9.7 اینچی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال