تصاویر جدید و لو رفته ازتبلت Samsung Galaxy Tab S2 این‌بار به همراه یک کاور محافظ

پس از عرضه‌ی موفق تبلت Galaxy Tab S توسط سامسونگ، این کمپانی کره‌ای به فکر عرضه‌ی نسخه‌ی دوم از این تبلت فوق‌العاده افتاد و از ماه‌ها پیش تا کنون، شایعات زیادی در مورد آن در حال انتشار است. طبق شایعات قبلی، این تبلت جدید از طراحی مشابه با Samsung Galaxy S6 بهره می‌برد و تصاویر […]

پس از عرضه‌ی موفق تبلت Galaxy Tab S توسط سامسونگ، این کمپانی کره‌ای به فکر عرضه‌ی نسخه‌ی دوم از این تبلت فوق‌العاده افتاد و از ماه‌ها پیش تا کنون، شایعات زیادی در مورد آن در حال انتشار است. طبق شایعات قبلی، این تبلت جدید از طراحی مشابه با Samsung Galaxy S6 بهره می‌برد و تصاویر قبلی و منتشر شده از این تبلت نیز این موضوع را نیز تایید کرددند.

بنابر تصاویر جدید، احتمالا تبلت Galaxy Tab S2 در دو اندازه‌ی مختلف 8-اینچی و 9.7-اینچی با نسبت تصویر 4:3 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا انتخاب برای آنها ساده‌تر باشد. از سوی دیگر، همانطور که پیشتر شایعه شده بود طراحی این محصول شباهت بسیار زیادی با Galaxy S6 دارد. اما این تصاویر به شکلی هوشمندانه منتشر شده‌اند. همانطور که می‌بینید، تصویر مشخصی از بخش پشتی این تبلت معلوم نبوده و این تبلت در یک کاور محافظ قرار گرفته است.

Samsung Galaxy Tab S2 revealed in a case leak 3 Samsung Galaxy Tab S2 revealed in a case leak 2

بد نیست نگاهی کوتاه هم به مشخصات سخت‌افزاری این تبلت داشته باشیم. طبق اطلاعات قبلی، Samsung Galaxy Tab S2 از صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر 2048×1536 پیکسل، چیپ Exynos با پردازنده‌ی 8-هسته‌ای، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. همچنین، این تبلت به سیستم‌عامل اندروید 5.0.2 آبنبات‌چوبی مجهز خواهد شد و احتمالا زمان معرفی آن، در ماه ژوئن باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال