آخرین تصاویر و مشخصات Galaxy Tab S3 سامسونگ منتشر شد

تبلت جدید شرکت سامسونگ کمتر از 3 هفته‌ی دیگر در کنگره‌ی جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این تبلت در ابتدا قرار بود در مهر ماه معرفی شود اما این اتفاق هیچ‌گاه رخ نداد. سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه‌های خود، معرفی این تبلت در کنگره‌ی جهانی موبایل را تایید کرد و به نظر می‌رسد این […]

تبلت جدید شرکت سامسونگ کمتر از 3 هفته‌ی دیگر در کنگره‌ی جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این تبلت در ابتدا قرار بود در مهر ماه معرفی شود اما این اتفاق هیچ‌گاه رخ نداد. سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه‌های خود، معرفی این تبلت در کنگره‌ی جهانی موبایل را تایید کرد و به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای که حالا گلکسی اس 8 را پس از این رویداد رونمایی می‌کند قصد دارد تا نمایشی قدرت‌مند در MWC 2017 داشته باشد.

امروز تصویر رندر جدیدی از گلکسی تب اس 3 سامسونگ مشاهده شده که به نظر می‌آید مربوط به تاییدیه‌ی FCC باشد. در این رندر، دوبین اصلی تبلت با فلشی که در زیر آن قرار گرفته به راحتی قابل مشاهده است. حدس و گمان‌هایی نیز در خصوص نمایشگر خمیده‌ی این تبلت تاکنون منتشر شده و اگر گلکسی تب اس 3 دارای نمایشگری خمیده باشد، در میان تبلت‌های سامسونگ به اولین تبلتی تبدیل خواهد شد که این قابلیت را با خود یدک می‌کشد.

از آخرین شایعات منتشر شده در خصوص مشخصه‌های فنی این تبلت می‌توان به نمایشگری 9.6 اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن 2048 در 1536 اشاره کرد. در زیر این نمایشگر، چیپست اسنپ‌دراگون 820 با تراشه‌ی گرافیکی  Adreno 530 به کار گرفته خواهد شد. تبلت مورد انتظار سامسونگ حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 و 128 گیگابایتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. تبلت مورد اشاره دارای سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلو خواهد بود و انتظار می‌رود تا درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز بر روی آن دیده شود. طبیعتا با معرفی این تبلت در کنگره‌ی جهانی بارسلون، می‌توان اطلاعات به مراتب بیشتری را از این تبلت کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال