گلکسی Xcover 4 سامسونگ با چیپست اگزینوس 7570 و 2 گیگابایت رم در Geekbench رویت شد

بیش از دو سال از معرفی آخرین سری از گوشی‌های‌هوشمند Xcover سامسونگ می‌گذرد و به نظر می‌رسد در سال جاری میلادی، نسخه‌ی جدیدی از این گوشی معرفی شود. سری گوشی‌های Xcover شرکت سامسونگ با بدنه‌ای بسیار قدرت‌مند روانه بازار می‌شوند که تقریبا حالتی ضدضربه را به خود می‌گیرند و نسبت به سری گوشی‌های S Active این شرکت […]

بیش از دو سال از معرفی آخرین سری از گوشی‌های‌هوشمند Xcover سامسونگ می‌گذرد و به نظر می‌رسد در سال جاری میلادی، نسخه‌ی جدیدی از این گوشی معرفی شود. سری گوشی‌های Xcover شرکت سامسونگ با بدنه‌ای بسیار قدرت‌مند روانه بازار می‌شوند که تقریبا حالتی ضدضربه را به خود می‌گیرند و نسبت به سری گوشی‌های S Active این شرکت نیز با قیمتی مناسب‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. گوشی‌هوشمند گلکسی Xcover 4 شرکت سامسونگ پیش از این توانسته بود تاییدیه‌ی Wi-Fi را دریافت کند و حالا نوبت به فاش شدن مشخصه‌های فنی آن در بنچماریک Geekbench رسیده است.

گوشی‌هوشمند Xcover 3 که در سال 2015 عرضه شد با داشتن مشخصه‌های فنی نه‌چندان قدرت‌مند نظیر چیپست l Armada PXA1908 شرکت مارول، حافظه‌ی رم 1.5 گیگابایتی و نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 800 نتوانست آن طور که باید و شاید مورد توجه هواداران این سری از گوشی‌ها قرار بگیرد. شاید تنها نکته‌ی تامل‌برانگیز این گوشی، استفاده از گواهی‌نامه‌ی IP67 بود که آن را در مقابل آب، گرد و غبار محافظت می‌کرد و علاوه بر این، گوشی مورد اشاره در مقابل لرزه و برخوردهای شدید نیز مقاوم بود.

حالا گوشی  Xcover 4 در بنچماریک Geekbench رویت شده است. براساس مشخصه‌های فنی لو رفته از این بنچمارک، گوشی مذکور به چیپست اگزینوس 7570 با 2 گیگابایت رم مجهز می‌گردد. تراشه‌ی گرافیکی این محصول Mali-T720 نام دارد که می‌تواند تصاویر را با حداکثر رزولوشن 720 در 1280 در اختیار کاربران قرار دهد.

در بنچمارک فاش شده، مشخص شده است که گوشی جدید شرکت سامسونگ از اندروید نوقا استفاده می‌کند. فعلا اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد به تاریخ رونمایی از این گوشی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال