سامسونگ، ساعت هوشمند Gear A را با پشتیبانی از شبکه‌ی 3G معرفی کرد

چند سالیست که سامسونگ در صنعت تولید ساعت‌های هوشمند، فعالیت زیادی دارد و حالا جدیدترین ساعت هوشمند این کمپانی کره‌ای با نام Gear A صفحه‌ای کاملا دایره‌ای شکل داشته و بر اساس برخی از شایعات، اسم رمز آن Orbis می‌باشد. این تصویر در وب‌سایت Sammobile دیده شده و به نظر می‌رسد که Gear A از شبکه‌ی 3G و مکالمه‌ی […]

چند سالیست که سامسونگ در صنعت تولید ساعت‌های هوشمند، فعالیت زیادی دارد و حالا جدیدترین ساعت هوشمند این کمپانی کره‌ای با نام Gear A صفحه‌ای کاملا دایره‌ای شکل داشته و بر اساس برخی از شایعات، اسم رمز آن Orbis می‌باشد. این تصویر در وب‌سایت Sammobile دیده شده و به نظر می‌رسد که Gear A از شبکه‌ی 3G و مکالمه‌ی تلفنی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از طرفی دیگر، شایعات نشان می‌دهند که ساعت هوشمند Gear A در دو مدل مختلف، یکی با پشتیبانی از شبکه‌ی 3G و دیگری به همراه بلوتوث برای متصل شدن به گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات موجود نیز هر دو مدل این ساعت، از WiFi پشتیبانی خواهند کرد که البته با چیز عیجبی روبه‌رو نیستیم. البته باید در نظر داشته باشیم که سامسونگ، پیشتر ساعت هوشمند Gear S را با پشتیبانی از شبکه‌ی 3G روانه‌ی بازار کرده بود. با این‌وجود، Sammobile اعلام داشته که تعدادی از این ساعت هوشمند به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

هنوز سیستم‌عامل ساعت هوشمند Gear A مشخص نشده است، اما با توجه به اینکه این ساعت هوشمند از شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند، سامسونگ نباید از Android Wear استفاده کرده باشد. احتمال استفاده از سیستم‌عامل TizenOS نیز بسیار بالاست، چرا که Gear S نیز به این سیستم‌عامل مجهز شده بود.

پیش‌فروش ساعت هوشمند Apple Watch از 10 آوریل آغاز و ساعت هوشمند LG با پشتیبانی از شبکه‌ی 4G نیز به زودی عرضه می‌شود. ساموسنگ نیز چند ساعت هوشمند مختلف را آماده‌ی عرضه کرده، اما هنوز اطلاعات بیشتری را در مورد Gear A منتشر نکرده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال