سامسونگ 12500 عدد گلکسی اس 7 اج به ورزشکاران المپیک هدیه می‌دهد

همان طور که احتمالا می‌دانید مراسم افتتاحیه رویداد بزرگ مسابقات المپیک 2016 ریو قرار است به زودی برگزار شده و سپس ورزشکاران به رقابت با یکدیگر بپردازند. شرکت سامسونگ نیز به خوبی از این موقعیت استفاده کرده است و تعداد 12500 واحد گوشی گلکسی اس 7 اج را به تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این […]

همان طور که احتمالا می‌دانید مراسم افتتاحیه رویداد بزرگ مسابقات المپیک 2016 ریو قرار است به زودی برگزار شده و سپس ورزشکاران به رقابت با یکدیگر بپردازند. شرکت سامسونگ نیز به خوبی از این موقعیت استفاده کرده است و تعداد 12500 واحد گوشی گلکسی اس 7 اج را به تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این رویداد بزرگ (12500 نفر) اهدا نموده است. در حقیقت این موضوع که با همکاری سامسونگ الکترونیک و کمیته جهانی برگزاری مسابقات المپیک رخ داده است، به تمامی ورزشکاران شرکت کننده در آن یک نسخه ویژه با نام نگارش المپیکی از گلکسی اس 7 اج که به صورت محدود تولید شده بود، هدیه داده می‌شود. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، شرکت سامسونگ پس از اهدای این هدایا اعلام کرده است که: “این گوشی‌های هوشمند یادبودی خواهند بود تا ورزشکاران به منظور ارتباط و مکالمه هر چه راحت‌تر در شهر ریو با خانواده و دوستان خود ساکن در سرتاسر دنیا هیچ گونه نگرانی خاصی نداشته باشند”.

جالب است بدانید که سامسونگ الکترونیک یکی از شرکای مربوط به برگزاری مسابقات المپیک به حساب آمده و قرار است در بخش تجهیزات اتصالات بی‌سیم به این رویداد کمک‌رسانی کند. البته قبلا هم در خبرهای این بخش اطلاعاتی در مورد وجود یک نسخه محدود و البته المپیکی از گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ منتشر شده بود. اما در هر صورت امروز دانستیم که تعدادی از این گوشی‌های هوشمند به تمامی 12500 ورزشکار شرکت کننده در المپیک 2016 ریو قرار است اهدا شود. اما در کنار آن بهتر است بدانید که تعداد محدود دیگری از این نسخه از گوشی هوشمند نیز به منظور خریداری توسط کاربران المپیک دوست تولید شده است. گرچه این تعداد از نسخه‌ها تنها در قسمت‌هایی از دنیا در دسترس و قابل خریداری خواهند بود. ایالات متحده و همچنین خریداری از فروشگاه‌ Best Buy از جمله این موارد خواهند بود. از نظر مشخصات فنی باید گفت که این نسخه شباهت بسیار کاملی به گوشی گلکسی اس 7 اج دارد که هفت ماه پیش به طور رسمی از آن رونمایی به عمل آمد. از طرفی شاید بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تا به امروز گلکسی اس 7 اج سامسونگ بهترین گوشی‌ هوشمند اندرویدی است که تولید شده است. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی سوپرامولد با دقت QHD بوده و از تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 820 کولکام به همراه میزان حافظه رم چهار گیگابایتی، دوربین اصلی بسیار باکیفیت 12 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. گرچه از نظر مشخصات فنی هیچ گونه تفاوت و تغییری در این گوشی نسبت به نسخه اصلی دیده نمی‌شود اما شاید بهتر باشد به این نکته نیز اشاره کنیم که این گوشی را نقوش کاملا جدید هماهنگ با مسابقات المپیک به نمایش در آمده است. در حقیقت این گوشی دارای رنگ پس زمینه مشکی بوده و لوگوی آبی رنگ بازی‌های المپیک نیز بر روی آن نقش بسته است. حلقه دور لنز دوربین اصلی گوشی نیز به رنگ آبی بوده و توری بلندگو و همچنین حسگر اثر انگشت آن نیز با رنگ زرد به نمایش در آمده است. کلیدهای کنترل صدا نیز به رنگ سبز بوده و کلید پاور گوشی نیز قرمز رنگ شده است.

در نهایت می‌بایست به این نکته نیز اشاره کرد که نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج محدود بوده و همان طور که از نام آن بر می‌آید، احتمالا به زودی موجودی آن به اتمام برسد. پس بهتر است به منظور خریداری آن تعجیل نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال