سامسونگ مدعی است تلویزیون‌های مجهز به تکنولوژی Quantum Dot هیچ‌وقت سوختگی نخواهند داشت

سوختگی نمایشگرهای تلویزیون و یا مانیتور ممکن است برای هر کسی رخ دهد و تقریبا می‌توان گفت که نمی‌توان جلوی آن را گرفت. معمولا برای تعمیر این نمایشگرها، باید آن‌ها را به شرکت سازنده فرستاد و یا به سراغ محصولی جدید رفت. حال سامسونگ مدعی است که تلویزیون‌های SUHD این شرکت که از تکنولوژی Quantum Dot […]

سوختگی نمایشگرهای تلویزیون و یا مانیتور ممکن است برای هر کسی رخ دهد و تقریبا می‌توان گفت که نمی‌توان جلوی آن را گرفت. معمولا برای تعمیر این نمایشگرها، باید آن‌ها را به شرکت سازنده فرستاد و یا به سراغ محصولی جدید رفت. حال سامسونگ مدعی است که تلویزیون‌های SUHD این شرکت که از تکنولوژی Quantum Dot استفاده می‌کنند هیچ وقت دچار سوختگی نمایشگر نخواهند شد.

سامسونگ به قدری از این ادعای خود مطمئن است که گارانتی مادام‌العمر سوختگی نمایشگرهای این تلویزیون‌ها را فراهم کرده است. براساس گفته‌های Dave Das، معاون بخش فروش محصولات سامسونگ، سامسونگ با گارانتی مادام‌العمر تلویزیون‌های SUHD خود که مجهز به تکنولوژی Quantum Dot هستند سعی بر این داشته تا به کاربران خود بگوید که این تلویزیون‌ها هیچ وقت دچار سوختگی نمایشگر نخواهند شد.

سامسونگ قول داده که تلویزیون‌های فعلی این شرکت که از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند و دچار سوختگی نمایشگر شده‌اند را تعمیر می‌کند و برای کاربران خواهد فرستاد و یا در صورت لزوم، با مدل جدیدی به طور کاملا رایگان عوض خواهد کرد. لازم به ذکر است که سامسونگ فعلا این گارانتی مادام‌العمر را برای کشور آمریکا و سری تلویزیون‌های 8 و 9 در نظر گرفته و فعلا از برنامه‌ی خود برای سرویس دهی به دیگر مناطق سخنی نگفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال