سامسونگ از گوشی گلکسی Xcover 4 رونمایی کرد؛ جان سختِ تازه نفس

پس از این که مشخصه‌های فنی گوشی گلکسی Xcover 4 در وب‌سایت FCC دیده شد، حالا این گوشی توسط شعبه‌ی آلمان سامسونگ به صورت رسمی معرفی شده است. طراحی این گوشی شباهت بسیار زیادی به طراحی نسخه‌ی پیشین آن، Xcover 3 دارد و به نظر می‌رسد علاوه بر چند تغییر جزئی برای افزایش مقاومت گوشی‌، نمی‌توان تغییر […]

پس از این که مشخصه‌های فنی گوشی گلکسی Xcover 4 در وب‌سایت FCC دیده شد، حالا این گوشی توسط شعبه‌ی آلمان سامسونگ به صورت رسمی معرفی شده است. طراحی این گوشی شباهت بسیار زیادی به طراحی نسخه‌ی پیشین آن، Xcover 3 دارد و به نظر می‌رسد علاوه بر چند تغییر جزئی برای افزایش مقاومت گوشی‌، نمی‌توان تغییر خاص دیگری را مشاهده کرد.

در قسمت جلویی گوشی، سه دکمه‌ی فیزیکی رویت می‌شود و در قسمت پشتی گوشی نیز فریم بدنه نسب به نسخه‌ی قبلی این سری،‌ مقاومت بیشتری را تحمل خواهد کرد. این گوشی موفق به دریافت گواهینامه‌های IP68 و  MIL-STD 810G شده است. استاندارد IP68 بدین معناست که گوشی مورد نظر ما می‌تواند تا 1 ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. علاوه بر این، استاندارد MIL-STD 810G که در ارتش آمریکا استفاده می‌شود، تضمین می‌کند که گوشی جدید سامسونگ در سخت‌ترین شرایط محیطی از جمله دمای بسیار زیاد و قرار گرفتن در معرض اشعه‌های رادیواکتیو جان سالم به در خواهد برد.

گوشی‌هوشمند Xcover 4 به نمایشگری 4.99 اینچی با پنل ال‌سی‌دی اچ‌دی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی مجهز به چیپست اگزینوس 7570 شده و حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را با خود یدک می‌کشد. دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی نیز بر روی گوشی تعبیه شده و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی وزن گوشی را به 172 گرم می‌رساند.

گوشی‌هوشمند Xcover 4 سامسونگ با قیمت 259 یورو طی ماه‌ آینده در بازار اروپا برای فروش قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال