مرکز فناوری سامسونگ با محوریت اپلیکیشن‌های ایرانی در دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر با هدف توسعه ایده‌های نوین با محوریت اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس شد. تفاهم نامه این مرکز فناوری به امضای احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر و بومسوک هنگ، مدیرعامل سامسونگ رسید. مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر با حضور مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم […]

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر با هدف توسعه ایده‌های نوین با محوریت اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس شد.

تفاهم نامه این مرکز فناوری به امضای احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر و بومسوک هنگ، مدیرعامل سامسونگ رسید.

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر با حضور مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.

رئیس دانشگاه امیرکبیر هدف این مرکز را توسعه ایده‌های نوین در حوزه بهداشت و سلامت، محیط زیست، انرژی و آموزش با محوریت اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند دانست.

به گفته وی، زمینه اصلی فعالیت این مرکز، حمایت از پژوهش‌های کاربردی بوده و هدف از راه‌اندازی آن حمایت از طرح‌ها و تیم‌های پژوهشی در حوزه فناوری است.

معتمدی در خصوص نحوه فعالیت تیم‌های پژوهشی نیز تصریح کرد: تیم‌های پژوهشی می‌توانند از امکانات مرکز برای توسعه پروژه‌های خود استفاده کنند و هر تیم می‌تواند برای سه دوره سه ماهه از این فرصت بهره ببرد و تیم‌ها بعد از سه ماهه اول ارزشیابی شده و برگزیدگان وارد سه ماهه بعدی می‌شوند.

وی اظهار داشت: طرح‌های ارسالی در تیم مشترکی ارزیابی و داوری خواهند شد و تیم دارای بیشترین امتیاز وارد فاز همکاری با مرکز می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه مدیریت مرکز به صورت مشترک انجام خواهد شد، گفت: در این مرکز مکان توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر فراهم شده و تجهیزات توسط شرکت سامسونگ تأمین‌ می‌شود.

مدیرعامل سامسونگ نیز در این خصوص گفت: افزایش آگاهی عمومی درباره مفاهیم طراحی اپلیکیشن‌ها و توسعه آپلیکیشن‌ها در فضای کسب و کار از برنامه‌های این مرکز است.

بومسوک هنگ در خصوص اپلیکیشن‌های برتر اظهار داشت: اپلیکیشن‌های برتر بعد از تأیید در فروشگاه اپلیکیشن‌های گالکسی سامسونگ قرار می‌گیرند که امتیازی برای اپلیکیشن‌های ایرانی خواهد بود.