تبلت‌های رده پایین سری Samsung Galaxy Tab A معرفی شدند

سامسونگ امروز دو تبلت جدید خود در سری Galaxy Tab A در آمریکا رونمایی کرد. این دو تبلت که با اندازه نمایشگرهای 8 و 9.7 اینچی عرضه شده‌اند، بازار پایین‌رده‌ی تبلت‌ها را هدف گرفته‌اند و مشخصات سخت افزاری نچندان بالای آنها، برای مصارف عادی کافی خواهد بود. از مشخصه‌های مشترک این دو تبلت می‌توان به […]

سامسونگ امروز دو تبلت جدید خود در سری Galaxy Tab A در آمریکا رونمایی کرد. این دو تبلت که با اندازه نمایشگرهای 8 و 9.7 اینچی عرضه شده‌اند، بازار پایین‌رده‌ی تبلت‌ها را هدف گرفته‌اند و مشخصات سخت افزاری نچندان بالای آنها، برای مصارف عادی کافی خواهد بود.

از مشخصه‌های مشترک این دو تبلت می‌توان به استفاده از چیپست 4 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 410 با کلاک 1.2 گیگاهرتز، حافظه رم 1.5 گیگابایت، حافظه داخلی 16/32 گیگابایت (قابل افزایش توسط کارت حافظه میکرو اس دی) به همراه دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه اشاره کرد.

سامسونگ همچنین در طراحی این دو تبلت ظرافت زیادی به خرج داده و قطر آنها تنها 7.5 میلیمتر است که باعث شده بسیار زیبا و مدرن دیده شوند.

رزولوشن درنظر گرفته شده برای این تبلت‌ها شاید عمده‌ترین نقطه ضعف آنها نیز باشد، چرا که رزولوشن 1024 × 768 پیکسل بسیار قدیمی و کم بنظر می‌آید (مخصوصا روی اندازه 9.7 اینچی). باتری‌های این دو تبلت نیز به ترتیب 4200 و 6000 میلی آمپر برای سایز 8 اینچ و 9.7 اینچ هستند که درحد معمول بنظر می‌آیند.

در نهایت باید گفت این دو تبلت که بصورت پیشفرض به اندروید 5.0 مجهز شده‌اند، با قیمت‌های 229 دلار برای مدل 8 اینچی، 299 دلار برای مدل 9.7 اینچی و 349 دلار برای مدل 9.7 اینچی به همراه قلم مخصوص سامسونگ به فروش خواهند رسید.

samsung galaxy tab a 2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال