سامسونگ آزمایش گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 7 و اندروید 7.0 را آغاز کرده است

یکی از بزرگترین جنبه‎های مرموزانه در رابطه با فبلت در پیش روی گلکسی نوت 7 این است که دقیقا با چه نسخه‎ی اندرویدی روانه‎ی بازار می‎شود. یقینا، سیستم‎ عامل آن می‎تواند مارشملو باشد، ولی بسیاری از افراد امیدوار هستند که شروع اولیه‎ استفاده از بیلد‎های توسعه‎دهندگان اندروید 7.0 یعنی Nougat (نوقا) تا حدی در ارتباط […]

یکی از بزرگترین جنبه‎های مرموزانه در رابطه با فبلت در پیش روی گلکسی نوت 7 این است که دقیقا با چه نسخه‎ی اندرویدی روانه‎ی بازار می‎شود. یقینا، سیستم‎ عامل آن می‎تواند مارشملو باشد، ولی بسیاری از افراد امیدوار هستند که شروع اولیه‎ استفاده از بیلد‎های توسعه‎دهندگان اندروید 7.0 یعنی Nougat (نوقا) تا حدی در ارتباط با عرضه‎ی نوت 7 باشد. یعنی پرچم‎دار بعدی سامسونگ، برای اولین بار، به همراه جدیدترین نسخه‎ی اندروید رونمایی خواهد شد و از همان روز اول مجهز به آن خواهد بود.

ممکن است در پایان تمامی این صحبت‎ها مشخص شود که در حد رویا بوده است، ولی امروز مدرک جدید فاش شده که ممکن است پشتیبانی برای این خیال‎پردازی باشد. شنیده می‎شود که سامسونگ محک زدن پیش‎نمونه‎های نوت 7 خود را با اندروید 7.0 شروع کرده است. یک نمونه از چنین دستگاهی در تست‎های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است که معنای آن این خواهد بود که صفحه‎ی نتایج عمومی که لیستی از مشخصات این گوشی را داشته باشد، وجود دارد.

مشخصات گوشی نوت 7

شماره مدل گوشی مورد نظر SM-N930 است، و از آن‎جایی‎که نوت 5 شماره مدل SM-N920 را دارد، یقینا با نسل بعدی این گوشی روبرو هستیم. گرچه نتایج فعلی پیش‎ نمونه‎ی نوت 7 در تست بنچمارک مذکور تا الان نا امید کننده بوده است به نحوی که امتیاز آن در بخش عملکرد تک هسته‎ی پردازنده 909 و در بخش چند هسته 3768 است. علاوه بر این، این پیش نمونه تنها دارای 3 گیگابایت رم است، که یقینا مدل نهایی گلکسی نوت 7 این میزان رم را نخواهد دشات (طبق شایعات نسل بعدی گوشی‎های نوت سامسونگ 6 گیگابایت رم خواهد داشت). مورد عجیب دیگر این است که چیپست اشاره شده در این گوشی محک زده شده در تست‎های بنچمارک چیپست Exynos 7420 سال قبل بوده و نه مدل شایعه‎ شده‎ی Exynos 8893 که گفته می‎شود مخصوص نوت 7 ساخته شده است.

بنابراین ممکن است با یک نمونه‎ی بسیار اولیه روبرو باشیم، و به نظر می‎رسد که سامسونگ فقط به یکپارچه‎سازی جدیدترین نسخه‎ی اندروید در این‎جا علاقه نشان داده است. ما هم نظیر شما امیدواریم که به زودی شاهد خودنمایی گلکسی نوت 7 با مشخصات سخت‎افزاری نهایی‎اش و سیستم‎عامل اندروید Nougat در تست‎های بنچمارک مختلف باشیم تا مدرک محکم‎تری دال بر این باشد که این گوشی با در اختیار داشتن اندروید 7.0 روانه‎ی بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال