سامسونگ از نمایشگرهای لمسی بزرگ در یخچال‌فریزرهای هوشمند خود استفاده خواهد کرد

همگان شرکت سامسونگ را با ایده‌ها و طرح‌های این شرکت در ترکیب کردن آخرین‌های دنیای تکنولوژی با وسایل روزمره زندگی می‌شناسند و بدون شک نمایشگاه CES 2016 نیز می‌تواند بهترین مکان برای معرفی این محصولات باشد. این شرکت قدرت زیادی در تبلیغات محصولات خود نیز دارد و در سراسر نمایشگاه CES نیز بنرهای یکی از […]

همگان شرکت سامسونگ را با ایده‌ها و طرح‌های این شرکت در ترکیب کردن آخرین‌های دنیای تکنولوژی با وسایل روزمره زندگی می‌شناسند و بدون شک نمایشگاه CES 2016 نیز می‌تواند بهترین مکان برای معرفی این محصولات باشد. این شرکت قدرت زیادی در تبلیغات محصولات خود نیز دارد و در سراسر نمایشگاه CES نیز بنرهای یکی از جدیدترین محصولات این شرکت که یخچال‌های هوشمند بزرگ هستند، نصب شده است.

شاید در نگاه اول تصور کنید که تصویری که بر روی این بنرها چاپ شده، یک طرح کامپیوتری بوده و چنین چیزی نمی‌تواند در واقعیت وجود داشته باشد. چیزی که ما در این بنر می‌بینیم، یک یخچال‌فریزر بزرگ به همراه یک تصویر گوشی‌هوشمند با ابعاد بسیار زیاد بر روی آن است که می‌تواند ما را به یاد فوتوشاپ بیندازد. حتی شکل این دکمه‌ها نیز همانند دکمه‌های سیستم‌عامل اندروید می‌باشد. هر چند، هنوز مشخص نیست که این یخچال هوشمند برای پردازش اطلاعات از چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کند، اما چیزی که باید به آن اشاره داشته باشیم، این است که اگر از تایزن یا اندروید و یا هر چیز دیگری نیز استفاده شود، سامسونگ باید محیط کاربری آن را به اندازه‌ی یک در برای این یخچال طراحی نماید و دیگر خبری از صفحه‌نمایش 5-اینچی نیست.

اینطور که به نظر می‌رسد، این یخچال بزرگ نیز همان قابلیت‌هایی را خواهد داشت که پیشتر در محصولات قبلی این شرکت نیز وجود داشت. کاربران می‌توانند به کمک این یخچال هوشمند کارهای زیادی همچون خواندن آخرین اخبار، گوش دادن به موسیقی، ایجاد لیست خرید و … کرده و به صورت کلی، بسیاری از کارها را با سادگی بیشتری انجام دهند. همچنین حالا امکان استفاده از دستور صوتی نیز برای کاربران فراهم شده و آنها می‌توانند به کمک این تکنولوژی، با یخچال خود ارتباط داشته باشند. یخچال هوشمند سامسونگ نیز می‌تواند به کمک ترفندهای نرم‌افزاری حرفه‌ای و بسیار خوبی که پیشتر نیز دیده‌ایم، اطلاعاتی از محتوای داخلی یخچال همچون میزان یخ‌های آماده موجود، در اختیار کاربران قرار دهد.

شکی نیست که یک عکس نمی‌تواند برنامه‌های آتی سامسونگ را به صورت کامل اعلام کند و باید منتظر شروع این نمایشگاه باشیم. همچنین احتمالا یک ویژگی جدید با نام “Groceries by MasterCard” که در تصاویر منتشر شده به خوبی دیده می‌شود نیز معرفی گردد.

نمایشگاه CES 2016 از شانزدهم دی‌ماه و به مدت سه روز در شهر لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال