سامسونگ سرویس Connect Auto را به منظور مدیریت بهتر بر روی ناوگان وسایل نقلیه معرفی کرد

امروز زمان معرفی رسمی پرچم‌داران جدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل می‌باشد و پیش از اینکه سامسونگ بخواهد مراسم رسمی خود در این کنگره را برگزار کند، اطلاعاتی جدید از سرویس Connect Auto را به منظور مدیریت بهتر ناوگان حمل و نقل را منتشر ساخته که در ادامه به توضیح در مورد آن خواهیم پرداخت. سامسونگ […]

امروز زمان معرفی رسمی پرچم‌داران جدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل می‌باشد و پیش از اینکه سامسونگ بخواهد مراسم رسمی خود در این کنگره را برگزار کند، اطلاعاتی جدید از سرویس Connect Auto را به منظور مدیریت بهتر ناوگان حمل و نقل را منتشر ساخته که در ادامه به توضیح در مورد آن خواهیم پرداخت.

سامسونگ همواره قصد دارد تا خود را در هر عرصه‌ای که تکنولوژی می‌تواند در آن وجود داشته باشد، قرار دهد. در مورد خودروهای هوشمند نیز این قضیه صدق می‌کند و سامسونگ تلاش دارد تا با عرضه سیستم‌ها و سرویس‌های مختلف، جای پای خود را در این صنعت نیز محکم کند. برنامه‌ی Connect Auto سامسونگ شامل سرویس‌های متعددی می‌شود که آنها را از طریق شرکاء خود ارائه خواهد داد که ار جمله‌ی معروفترین آنها نیز پلتفرم امنیتی معروف KNOX می‌باشد.

این سیستم به صورت نرم‌افزاری در بورد موجود در قسمت پایینی فرمان خودرو قرار گرفته و از طریق وای‌فای اطلاعاتی همچون میزان مصرف سوخت، عملکرد خودرو، سوخت باقی مانده و … را نمایش می‌دهد. شرکت AT&T نیز اولین کمپانی آمریکایی خواهد بود که سامسونگ را در راه‌اندازی Connect Auto کمک خواهد کرد. در اروپا نیز سامسونگ و شرکت Orange با یکدیگر به نتیجه رسیده و به زودی کار خویش را آغاز خواهند نمود. تصویر زیر نیز محل نصب شدن این سیستم در یک خودروی Honda Accord 2015 را نمایش می‌دهد.

obd-ii-port

موضوعی که در مورد این برنامه جدید بسیار جالب به نظر می‌رسد این است که سامسونگ مشتریان خاص خود را داشته و اینطور نیست که بخواهیم در تمامی خودروها شاهد به کارگیری سیستم‌های جدید این شرکت باشیم. همینطور باید اشاره کنیم که این سیستم بیشتر برای بررسی و تحلیل عملکرد خودرو می‌باشد و به همین جهت شاید هر شرکتی نخواهد که این سیستم را بر روی اتومبیل‌های خود نصب نماید. همچنین سامسونگ شرکای خود برای پیاده کردن طرح خود را دارد که از جمله‌ی مهم‌ترین این شرکت‌ها می‌توانیم به AT&T ،Amdocs ،Ericsson ،Orange ،Willis Towers Watson، IBM و دیگر شرکت‌های مطرح در زمینه‌های مخابراتی، اشاره نماییم.

همزمان با همین طرح، سامسونگ تلاش دارد تا بتواند سیستم‌عامل تایزن را نیز تا حد زیادی وارد بازی کرده و از آن به عنوان سیستم‌عامل اصلی استفاده نماید. این کار می‌تواند علاوه بر نشان دادن توانایی‌ها و قابلیت‌های بالای این سیستم‌عامل، موقعیت آن را بین شرکت‌های مختلف، بهتر نماید. همچنین اینطور نیست که سامسونگ بخواهد به تنهایی این سیستم را توسعه دهد، به همین منظور مهندسین این شرکت یک کیت مخصوص توسعه‌دهندگان را نیز عرضه خواهند کرد تا دیگر شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان نیز بتوانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در سیستم Connect Auto، پیاده نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال