رونمایی سامسونگ از تبلت Galaxy Tab A 2016 با برخورداری از قلم S Pen

بعد از اینکه سامسونگ تبلت گلکسی تب A نسخه‌ی 2016 را معرفی کرد حالا بار دیگر و این‌بار با قلم S Pen، این شرکت تصمیم گرفته تا نسخه‌ی جدیدتر این تبلت را عرضه کند. تبلت تازه‌وارد سامسونگ را پردازنده‌ی هشت هسته‌‌ای 1.6 گیگاهرتزی پردازش می‌کند و رزولوشن 1920 در 1080 برای آن در نظر گرفته شده است. […]

بعد از اینکه سامسونگ تبلت گلکسی تب A نسخه‌ی 2016 را معرفی کرد حالا بار دیگر و این‌بار با قلم S Pen، این شرکت تصمیم گرفته تا نسخه‌ی جدیدتر این تبلت را عرضه کند. تبلت تازه‌وارد سامسونگ را پردازنده‌ی هشت هسته‌‌ای 1.6 گیگاهرتزی پردازش می‌کند و رزولوشن 1920 در 1080 برای آن در نظر گرفته شده است.

3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای داخلی، دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی از دیگر مشخصه‌های فنی این تبلت به شمار می‌روند. این تبلت با داشتن ابعاد 254.3 در 164.2 در 8.2 میلی‌متری و وزن 558 گرم، اندروید مارشمالو را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند و از نسل چهارم اینترنت همراه نیز پشتیبانی خواهد کرد. تمامی این قطعات توسط باتری با ظرفیت 7300 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌شوند.

رونمایی سامسونگ از تبلت Galaxy Tab A 2016 با برخورداری از قلم S Pen

همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، تبلت گلکسی تب A سامسونگ مجهز به قلم محبوب این شرکت موسوم به S Pen شده است. این قلم دقیقا همان قلمی است که سامسونگ در گوشی پرحاشیه‌ی گلکسی نوت 7 به کار برده و تمامی ویژگی‌های‌ آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این تبلت فعلا در خانه‌ی کشور سامسونگ، کره‌ی جنوبی، در دسترس است و هنوز مشخص نیست که آن‌ها چه برنامه‌ای را برای عرضه‌ی جهانی آن در نظر دارند. قیمت این تبلت در کره‌ی جنوبی چیزی حدود 435 دلار است و در صورت عرضه در بازار جهانی، احتمالا با کمی افزایش قیمت رو‌به‌رو خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال