گلکسی تب S3 سامسونگ مجهز به S Pen خواهد بود

سامسونگ که در کنگره‌ی جهانی موبایل از تبلت گلکسی تب S3 رونمایی می‌کند  قصد دارد این تبلت را به قابلیتی منحصربه‌فرد مجهز کند. تبلت مذکور تاکنون تاییدیه‌ی WiFi و FCC را دریافت کرده و بنچمارک‌های فاش شده از آن نیز مشخصه های فنی تبلت را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. شایعات جدید فاش شده […]

سامسونگ که در کنگره‌ی جهانی موبایل از تبلت گلکسی تب S3 رونمایی می‌کند  قصد دارد این تبلت را به قابلیتی منحصربه‌فرد مجهز کند. تبلت مذکور تاکنون تاییدیه‌ی WiFi و FCC را دریافت کرده و بنچمارک‌های فاش شده از آن نیز مشخصه های فنی تبلت را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

شایعات جدید فاش شده در مورد تبلت گلکسی تب S3 حاکی از آن هستند که سامسونگ این تبلت را مجهز به قلم S Pen خواهد کرد. قلمی که پیش از این در سری گوشی های نوت شاهد آن بوده‌ایم با این تفاوت که در این تبلت، جایی برای قرار دادن قلم وجود نخواهد داشت. بنابراین می‌توان انتظار داشت که قلم S Pen تبلت مورد انتظار سامسونگ به صورت جداگانه فروخته شود.

گمان می‌رود تبلت مورد اشاره دارای دو نسخه‌ی وای‌فای و LTE باشد. برخلاف دیگر نسخه‌های تبلت گلکسی تب S، این تبلت به احتمال زیاد تنها در یک نسخه‌ی 9.6 اینچی عرضه خواهد شد. این نمایشگر قادر است تا رزولوشن 2048 در 1546 را به کاربران تحویل دهد. از دیگر مشخصه‌های گلکسی تب S3 سامسونگ می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت رم و اندروید نوقا اشاره کرد. این تبلت در اواخر اسفندماه یا اوایل فروردین ماه سال آینده در ابتدا در کشور کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد و پس از آن، راهی دیگر مناطق می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال