سامسونگ نسخه طلایی تبلت Galaxy TabPro S را معرفی کرد

تبلت Galaxy TabPro S را به خاطر می‌آورید؟ برخلاف بسیاری انواع قبلی برند گلکسی، Galaxy TabPro S سامسونگ نیز نه با اندروید بلکه با ویندوز 10 کار می کند. در اوایل سال جاری میلادی این محصول سامسونگ رونمایی شد و چندین ماه است که در بازار به فروش می‌رسد. حالا شرکت کره‌ای سامسونگ با استفاده از یک […]

تبلت Galaxy TabPro S را به خاطر می‌آورید؟ برخلاف بسیاری انواع قبلی برند گلکسی، Galaxy TabPro S سامسونگ نیز نه با اندروید بلکه با ویندوز 10 کار می کند. در اوایل سال جاری میلادی این محصول سامسونگ رونمایی شد و چندین ماه است که در بازار به فروش می‌رسد. حالا شرکت کره‌ای سامسونگ با استفاده از یک لایه رنگ طلایی روی برخی قسمتها، مدل جدیدی از آن را ارائه داده است.

نسخه جدید این محصول Galaxy TabPro S Gold Edition نام دارد و دارای رم 8 گیگابایت و 256GB SSD است.

سایر قسمت‌های این مدل جدید تغییر چندانی نکرده و دارای همان نمایشگر 12 اینچی 160×1,440 سوپرامولد و پردازنده Core M3 شرکت اینتل با فرکانس 2.2 گیگاهرتز نسل قبل است. قابلیت‌های وای فای، بلوتوث و یک پورت USB Type-C در این تبلت وجود دارد. علاوه بر این مجهز به یک جفت دوربین 5 مگا‌پیکسلی (یکی در جلو و دیگری در عقب) و همچنین یک باتری 5,200 میلی‌آمپرساعتی بوده که قابلیت پخش 10 ساعت ویدئو را داراست.

قیمت TabPro S طلایی جدید 999.999 دلار است در حالیکه قیمت مدل‌های قدیمی‌تر با رم 4 گیگا بایت و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی 799.99 دلار (با کاهش 100 دلاری) قیمت دارند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال