امکان حذف نرم افزاری‌های پیش فرض از گوشی‌های سامسونگ در چین محیا شد

نرم افزار‌های اضافی گوشی‌های هوشمند که توسط سازنده‌ی آن‌ها در گوشی قرار داده می‌شود حتما شما را نیز اذیت کرده است. این نرم افزار‌ها نه تنها ممکن است هیچ فایده‌ای برای کاربر نداشته باشند بلکه باعث پرشدن حافظه‌ی رم و داخلی گوشی نیز می‌شوند. حال سامسونگ مجبور شده تا در چین امکان حذف نرم افزار‌های […]

نرم افزار‌های اضافی گوشی‌های هوشمند که توسط سازنده‌ی آن‌ها در گوشی قرار داده می‌شود حتما شما را نیز اذیت کرده است. این نرم افزار‌ها نه تنها ممکن است هیچ فایده‌ای برای کاربر نداشته باشند بلکه باعث پرشدن حافظه‌ی رم و داخلی گوشی نیز می‌شوند. حال سامسونگ مجبور شده تا در چین امکان حذف نرم افزار‌های پیش فرض را از گوشی‌های خود فراهم سازد.

در چین تعدادی از کاربران به علت این که سامسونگ از برنامه‌های پیش فرض زیادی در گلکسی نوت 3 استفاده کرده از این کمپانی شکایت کرد‌ه‌اند. گلکسی نوت 3 که در سال 2013 عرضه شده دارای بیش از 20 برنامه‌ی پیش فرض می‌باشد. به نظر می‌رسد شکایت این کاربران نتیجه داده و سامسونگ در ماه آینده به روز رسانی را برای این گوشی در کشور چین انجام می‌دهد که به کاربر اجازه‌ی پاک کردن این برنامه‌ها را به راحتی هر چه تمام‌تر می‌دهد.

البته برنامه‌های پیش فرض تنها منحصر به سامسونگ نیست. اپل نیز برنامه‌های مخصوص خود را به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های خود قرار داده و حتی دیگر کمپانی‌ها نظیر ال جی و سونی نیز از برنامه‌های پیش فرض زیادی بر روی گوشی خود استفاده می‌کنند. شاید تنها کمپانی که از برنامه‌های پیشرفت کمتری استفاده کند گوگل باشد که در نکسوس‌ها کمتر شاهد استفاده از این نوع برنامه‌ها هستیم.

نسخه‌ای که سامسونگ در چین از گلکسی نوت 3 رونمایی کرده دارای 44 برنامه‌ی پیش فرض است که 24 برنامه برای استفاده از این فبلت ضرروی است. شکایت منتشر شده در مورد 20 برنامه‌ی دیگر بوده که سامسونگ هیچ راهی را برای پاک کردن این برنامه‌ها در گوشی خود قرار نداده است. این برنامه‌ها فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و باعث محدودیت حافظه‌ی رم گوشی نیز می‌شوند. فعلا امکان حذف این برنامه‌ها تنها در چین محیا است و کاربران دیگر کشور‌ها باید منتظر باشند تا ببیند آیا سامسونگ تغییری را ایجاد می‌کند یا خیر.

انتظار می‌رود سامسونگ کمتر از دو هفته‌ی دیگر از دو فبلت جدید خود رونمایی کند. جالب است ببینیم که با توجه به اتفاقات افتاده آیا سامسونگ تغییری را در برنامه‌های پیش فرض دو فبلت پیش روی خود ایجاد می‌کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال