سامسونگ قصد دارد 70 میلیون گوشی‌هوشمند Galaxy S6 را به فروش برساند

به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge شرکت سامسونگ، یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید و حالا سامسونگ، تولیدات این دو گوشی‌هوشمند جدید خود را افزایش داده چرا که از محبوبیت این دو محصول جدید خود باخبر است. بنا بر گزارشی جدید، سامسونگ قصد دارد تا 70 میلیون […]

به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge شرکت سامسونگ، یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید و حالا سامسونگ، تولیدات این دو گوشی‌هوشمند جدید خود را افزایش داده چرا که از محبوبیت این دو محصول جدید خود باخبر است.

بنا بر گزارشی جدید، سامسونگ قصد دارد تا 70 میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge را به فروش برساند و این خبر، به صورت رسمی توسط یکی از مدیران اجرایی سامسونگ در مقر این شرکت در شهر سئول، منتشر شده است.

سال گذشته، فروش گوشی‌هوشمند Galaxy S5 به هیچ‌وجه برای سامسونگ راضی‌کننده نبود اما گوشی هوشمند Galaxy S6 با طراحی کاملا متفاوتی که دارد، می‌تواند یک رکورد جدید در فروش را برای سامسونگ به همراه داشته باشد و موفقیت‌های بسیار زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورد.

ما نیز همچون شما، امیدواریم هر چه زودتر به پایان سال رسیده و میزان فروش این گوشی‌هوشمند را مشاهده کنیم، تلفنی که امکان دارد به عنوان محبوب‌ترین وسیله‌ی هوشمند تا به امروز شناخته شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال