سامسونگ تولید نسخه تخت کهکشانی‌های سری S را متوقف خواهد کرد

سال گذشته سامسونگ با عرضه کردن گلکسی S6 در دو مدل تخت و دیگر با صفحه‌نمایشی خمیده، توانست باز هم نبوغ خود را به رخ دیگر رقبا بکشاند. سال جاری نیز این شرکت با معرفی کردن گلکسی S7 با دو مدل قبل، موفقیت‌های قبلی خود را تکرار کرد. حال اطلاعاتی جدید و رسمی از سوی […]

سال گذشته سامسونگ با عرضه کردن گلکسی S6 در دو مدل تخت و دیگر با صفحه‌نمایشی خمیده، توانست باز هم نبوغ خود را به رخ دیگر رقبا بکشاند. سال جاری نیز این شرکت با معرفی کردن گلکسی S7 با دو مدل قبل، موفقیت‌های قبلی خود را تکرار کرد.

حال اطلاعاتی جدید و رسمی از سوی سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد عرضه نسخه‌ی تخت از پرچم‌دار بعدی سری گلکسی خود را متوقف سازد. مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که فروش نسخه‌ی Edge از محصولات سری گلکسی این شرکت با اینکه قیمت بالاتری نسبت به نسخه‌ی تخت داشته، بیشتر بوده و کاربران تمایل بیشتری به خرید این محصولات نشان داده‌اند.

آقای Dong-Jin Koh، مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ اعلام کرده که از این پس، نسخه‌ی Edge از محصولات سری گلکسی به عنوان نسخه‌ی اصلی و پرچم‌دار این شرکت شناخته خواهد شد. هر چند، وی اشاره کرده که این موضوع زمانی محقق خواهد شد که مهندسین سامسونگ بتوانند از پس مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسخه‌ی Edge برآمده و بتوانند نیازهای کاربران را به صورت کامل برطرف سازند. البته آقای Koh مستقیما اعلام نکرده که نسخه‌ی تخت از این دستگاه تولید نمی‌شود، بلکه می‌توان از صحبت‌های وی، این موضوع را برداشت کرد.

از طرفی، شایعاتی در مورد آزمایش‌های سامسونگ بر روی نسخه‌ای خاص از گلکسی نوت 7 با صفحه‌نمایشی همچون محصولات Edge منتشر شده که می‌تواند تلاش سامسونگ برای عرضه کردن محصولاتی با چنین صفحه‌نمایش‌هایی را نشان دهد.

به هر حال، اگر بازخورد کاربران از عرضه شدن محصولاتی با چنین با صفحه‌نمایش‌هایی خوب باشد، شاید بتوان گفت که در آینده دیگر شاهد عرضه شدن گلکسی S8 با صفحه‌ای تخت نخواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال