سامسونگ ممکن است اکثر مدیران اجرایی خود را اخراج کند

با توجه به حوادث اخیر پیرامون آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ، این شرکت در اوایل ماه جاری بررسی عملکرد مدیران اجرایی خودش را شروع کرد و بنا بر گزارشات احتمال می‌رود  تا 20 درصد از مدیران اجرایی را اخراج نماید. در حال حاضر شرکت سامسونگ 1000 مدیر اجرایی دارد که با این حساب 200 […]

با توجه به حوادث اخیر پیرامون آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ، این شرکت در اوایل ماه جاری بررسی عملکرد مدیران اجرایی خودش را شروع کرد و بنا بر گزارشات احتمال می‌رود  تا 20 درصد از مدیران اجرایی را اخراج نماید.

در حال حاضر شرکت سامسونگ 1000 مدیر اجرایی دارد که با این حساب 200 نفر از آن‌ها اخراج می‌شوند. گرچه در سال گذشته نیز تعدادی از مدیران اجرایی این شرکت اخراج شدند ولی انتظار می‌رود این شرکت در سال جاری قوانین ارزیابی سخت‌تری به اجرا بگذارد.

بر اساس شایعات ممکن است مدیر شرکت سامسونگ کو دونگ جین که تنها یکسال از مدیرت وی بر شرکت سامسونگ می‌گذرد و برخی از همکاران عالی رتبه وی نیز اخراج شوند، دونگ جین سابقاً برای سال‌ها مدیریت بخش تحقیق و توسعه سامسونگ را به عهده داشته و نقش مهمی در تولید و توسعه گلکسی S و سری‌های گلکسی نوت ایفا کرد. همچنین احتمالاً یکی از معاونان عالی رتبه دونگ جین، ری این جونگ و رو تائه مون که مدیریت بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بخش تحقیق و توسعه را به عهده دارند، جانشین او خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست.

بنا بر منبعی بدون نام از سامسونگ، برای این شرکت چنین تصمیمی مبنی بر اخراج مدیران اجرایی عالی رتبه‌اش آسان نبوده و برکناری دونگ جین تنها پس از یکسال مدیریت سامسونگ توسط وی قطعاً بر روحیه سایر مدیران اجرایی تاثیر داشته و فشار زیادی به مدیر آینده سامسونگ وارد خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال