سامسونگ ممکن است تلویزیون‌های OLED خود را در سال 2017 دوباره معرفی کند!

سامسونگ نامی بزرگ در دنیای تلویزیون‌ها به حساب می‌آید و این موضوع نیز در سال‌های اخیر کاملا به اثبات رسیده است. در نمایشگاه CES 2016 نیز این شرکت از محصولات جدید خود رونمایی کرد و باز هم توانایی خود را به رخ دیگران کشید. اما موضوعی که شاید به آن کمتر توجه شده، این است […]

سامسونگ نامی بزرگ در دنیای تلویزیون‌ها به حساب می‌آید و این موضوع نیز در سال‌های اخیر کاملا به اثبات رسیده است. در نمایشگاه CES 2016 نیز این شرکت از محصولات جدید خود رونمایی کرد و باز هم توانایی خود را به رخ دیگران کشید. اما موضوعی که شاید به آن کمتر توجه شده، این است که این شرکت از پنل‌های Super AMOLED تنها در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌نماید و این پنل‌ها را در تلویزیون‌های خود به کار نگرفته است.

حال اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد باز هم تلویزیون‌هایی با پنل OLED را عرضه نماید. البته پیشتر شاهد عرضه‌ی چند مدل مختلف از این تلویزیون‌ها با پنل‌های OLED بوده‌ایم اما دیگر هیچ محصولی با این پنل‌ها عرضه نگشت. حالا به نظر می‌رسد که به زودی شاهد عرضه شدن محصولاتی با پنل‌های OLED از سوی سامسونگ خواهیم بود.

اما بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط OLED Association منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود در سال 2017 باز هم شاهد عرضه شدن تلویزیون‌های OLED توسط سامسونگ با رزولوشن 8K و پشتیبانی از فناوری HDR خواهیم بود. همچنین پیش‌بینی می‌گردد که استفاده از OLEDهای محلول در تلویزیون‌ها می‌تواند طول عمر آنان را کاهش دهد، به همین جهت این احتمال می‌رود که سامسونگ از معماری جدیدی همانند پنل‌های IGZO، تلویزیون‌های جدید خود را تولید نماید. استفاده از آرایش پیکسلی RBGW و الکترود شفاف گرافنی، می‌تواند انتخاب مهندسین سامسونگ برای تولید پنل‌های بعدی این شرکت باشد.

به هر شکل هنوز مشخص نیست که آیا واقعا سامسونگ می‌خواهد از این پنل‌ها استفاده نماید و یا نه چرا که هنوز هیچ واکنشی نسبت به این اطلاعات نشان نداده است. همینطور باید اشاره کنیم که اگر این محصولات بخواهند در سال 2017 وارد بازار شوند، احتمالا نمایشگاه CES 2017، بهترین محل برای معرفی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال