مدیر بخش موبایل سامسونگ به‌خاطر مشکل گلکسی نوت 7 عذرخواهی کرد

سامسونگ رسما به علت مشکلات به وجود آمده در مورد باتری گلکسی نوت 7 و آتش گرفتن این گوشی عذر خواهی کرد. مدیراجرایی بخش موبایل سامسونگ، Dong-jin Koh، امروز در مصاحبه‌ی خبری خود جلوی خبرنگاران کره‌ای به نشانه‌ی عذرخواهی تعظیم کرد و بیان کرد آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده در گلکسی نوت 7 […]

سامسونگ رسما به علت مشکلات به وجود آمده در مورد باتری گلکسی نوت 7 و آتش گرفتن این گوشی عذر خواهی کرد. مدیراجرایی بخش موبایل سامسونگ، Dong-jin Koh، امروز در مصاحبه‌ی خبری خود جلوی خبرنگاران کره‌ای به نشانه‌ی عذرخواهی تعظیم کرد و بیان کرد آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده در گلکسی نوت 7 را رفع خواهند کرد تا محصولات آینده‌ی این شرکت دچار چنین مشکلاتی نشوند و بتوانند بار دیگر اعتماد کاربران خود را برگردانند.

او همچنین از تمامی کسانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با وی در ارتباط بودند و او را پشتیانی می‌کردند تشکر کرد. حالا مطبوعات کره‌ای معتقدند که مقامات رسمی سامسونگ شاید بتوانند برای اینکه فشارها بر روی این شرکت کمتر شود مدیر اجرایی بخش موبایل را از کار خود برکنار کنند و شخص دیگری را به جای وی برگزینند. طبیعتا زمان مشخص می‌کند که سامسونگ می‌تواند این مشکلات را برطرف کند یا خیر.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال