سامسونگ رسماً عرضه دو نسخه از Gear S3 را آغاز کرد

سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که دو نسخه‌ی ساعت‌هوشمند Gear S3 را در کشور کره‌ی جنوبی عرضه کرده است. ساعت‌هوشمند سامسونگ قرار است تا هفته‌ی آینده در آمریکا و تا اواخر همین ماه در دیگر مناطق نیز منتشر شود. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ دو مدل از ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرده و آن […]

سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که دو نسخه‌ی ساعت‌هوشمند Gear S3 را در کشور کره‌ی جنوبی عرضه کرده است. ساعت‌هوشمند سامسونگ قرار است تا هفته‌ی آینده در آمریکا و تا اواخر همین ماه در دیگر مناطق نیز منتشر شود.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ دو مدل از ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرده و آن را در اکثر مناطق برای پیش‌فروش قرار داده است. هر دو نسخه‌ی ساعت‌هوشمند سامسونگ موسوم به S3 Frontier و S3 Classic دارای قیمت 349 دلاری هستند و تقریبا اکثر مشخصه‌های فنی آن‌ها با هم یکی است.

سامسونگ رسماً عرضه دو نسخه از Gear S3 را آغاز کرد

شاید تنها تفاوت میان این دو نسخه، ظاهر و پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه باشد. به نظر می‌رسد تنها نسخه‌ی Frontier ساعت‌هوشمند سامسونگ از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند. هر دو ساعت دارای نمایشگری Super AMOLED با اندازه‌ی 1.3 اینچ و رزولوشن 360 در 360 هستند. پشتیبانی از سیستم پرداخت اینترنتی سامسونگ، جی‌پی‌اس، باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصه‌های این دو ساعت‌هوشمند به شمار می‌روند. هر دو ساعت‌هوشمند سامسونگ در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم هستند. دو ساعت‌هوشمند Gear S3 از سیستم‌عامل پوشیندی گوگل یعنی اندروید ویئر پشتیبانی نمی‌کنند و سامسونگ پلتفرم پوشیدنی خود را موسوم به Tizen برای این دو ساعت در نظر گرفته است هرچند می‌توان این ساعت را به اندروید نیز متصل نمود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال