سامسونگ با پتنت جدیدش نوید گوشی هوشمند با اجرای همزمان اندروید و ویندوز را به کاربران داده است

با ‎آن‎که شرکت سامسونگ حسابی درگیر بیرون کشیدن گوشی‎های گلکسی نوت 7 خود از بازار به دلیل معیوب بودن باتری آن است، ولی این شرکت کره‎ای برنامه‎های دیگری نیز در نظر دارد. یکی از این برنامه‎ها که به صورت پتنت ثبت شده توسط این شرکت مطرح می‎شود، ممکن است برای کاربران سیستم‎عامل‎های اندرویدی و ویندوز […]

با ‎آن‎که شرکت سامسونگ حسابی درگیر بیرون کشیدن گوشی‎های گلکسی نوت 7 خود از بازار به دلیل معیوب بودن باتری آن است، ولی این شرکت کره‎ای برنامه‎های دیگری نیز در نظر دارد.

یکی از این برنامه‎ها که به صورت پتنت ثبت شده توسط این شرکت مطرح می‎شود، ممکن است برای کاربران سیستم‎عامل‎های اندرویدی و ویندوز فون به یک شکل عجیب باشد. به نظر می‎رسد که شرکت سامسونگ می‎خواهد گوشی از سری گوشی‎های گلکسی تولید کند که قادر به اجرای همزمان هر دو پلت‎فرم ویندوز فون و اندروید باشد.

با آن‎که این اولین باری نیست که این شرکت کره‎ای سعی دارد چنین محصولی را وارد بازار کند، ولی تصور می‎شود که مشکلات مربوط به پتنت مورد نیاز مانع این شد که سامسونگ در سال 2013 تبلت Ativ Q خود را وارد بازار کند و همین امر انگیزه‎ی لازم برای تولید مجدد چنین دستگاهی را از آن‎ها گرفت.

گرچه، ظاهرا شرکت سامسونگ این دفعه مشکلات قبلی را رفع و تمامی پتنت‎های لازم برای ارائه‎ی چنین دستگاهی را ثبت کرده است، بنابراین در آینده‎ای نه چندان دور شاهد نسخه‎ای از تبلت مذکور در قالب یک گوشی‎هوشمند خواهیم بود.

خیلی از افراد کنجکاو هستند تا ببینید تغییر از ویندوز به اندروید و یا برعکس چقدر می‎تواند راحت و روان باشد.

باید اشاره داشت این پتنت اخیرا برای عموم فاش شده است، ولی درخواست آن به ماه می سال 2015 بر می‎گردد. پیکربندی پیش‎نمونه‎ی این طرح چیز زیادی از خود نشان نمی‎دهد ولی طراحی‎های آن در کنار هم قرار دادن بی‎نقص رابط‎کاربری تاچ‎ویز و رابط‎کاربری شبه مترو را مشخص می‎کنند که توسط مایکروسافت در جدیدترین نسخه از سیستم‎عاملش بهبود یافته است.

می‎توان با توجه به این پتنت گفت، اگر این گوشی‎هوشمند سرانجام وارد بازار شود، دستگاه پیچیده‎ای خواهد بود که در آن اگر کارهایی می‎خواهید انجام دهید که باید یا سیستم‎عامل ویندوز و یا اندروید مدیریت شوند، قادر خواهید بود که منابع سخت‎افزاری را به هر سیستم‎عامل اختصاص دهید.

تصاویر این پتنت را می‎توانید در زیر مشاهده کنید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال