پتنت جدید سامسونگ از تولید قلم S Pen با بلندگوی داخلی حکایت دارد

پتنت‎ها، هرچند هرگز قطعی نیستند، اغلب اوقات یک ابزار سنجشی قابل قبول برای بررسی مسیری به شمار می‎روند که یک شرکت برای محصول بعدی خود در پیش گرفته است. با خیال راحت می‎توان فرض کرد که با وجود فاجعه‎ی نوت 7، سری فبلت همیشه دوست‎داشتنی سامسونگ و قلم استثنائی S Pen آن هم‎چنان پابرجا خواهند […]

پتنت‎ها، هرچند هرگز قطعی نیستند، اغلب اوقات یک ابزار سنجشی قابل قبول برای بررسی مسیری به شمار می‎روند که یک شرکت برای محصول بعدی خود در پیش گرفته است. با خیال راحت می‎توان فرض کرد که با وجود فاجعه‎ی نوت 7، سری فبلت همیشه دوست‎داشتنی سامسونگ و قلم استثنائی S Pen آن هم‎چنان پابرجا خواهند ماند. پتنت درخواستی جدیدی از سوی سامسونگ اشاره می‎کند که قلم محصولات نوت این شرکت در آینده‎ای نزدیک ممکن است آپگرید جالبی داشته باشد و برای خود صاحب بلندگویی شود.

اگر تا به‎حال قلم S Pen سامسونگ را در دست گرفته باشید، متوجه خواهید شد که کاملا باریک است، البته از کیفیت ساخت محکمی بهره می‎برد. طبق این پتنت “قلم به اصطلاح گلکسی نوت” دارای یک اسپیکر خواهد بود که ضرورتا جایگزین محافظ اسپیکر مجاور شیار قلم خواهد شد. زمانی که قلم از نوت جدا می‎شود، صدا از بین قلم عبور کرده و از طریق اسپیکری که در بالا است خارج می‎شود. زمانی که کاربر در حال استفاده از قلم است، صدا به سادگی از بین منفذی که در غیاب قلم به چشم می‎خورد، خارج می‎شود.

این پتنت به شرح زیر است:

در حالتی که دستگاه جانبی (قلم نوت) در فضای اقامت خود جا گرفته است، دستگاه جانبی ممکن است مسیری را فراهم کند که خروجی صدا را از ماژول اسپیکر انتقال می‎دهد، و در حالتی که دستگاه جانبی از فضای اقامت جدا می‎شود، فضای اقامت ممکن است مسیری را به وجود آورد که خروجی صدا را از ماژول اسپیکر انتقال می‎دهد.

مشخص نیست که قلم نوت می‎تواند به لطف اسپیکر جدید داخلی تحت استفاده‎اش قابلیت‎های بیشتری داشته باشد یا فراهم کند یا خیر، ولی با این‎ وجود این ایده جالب است. همان‎طور که می‎دانید قلم S Pen در بین تمامی محصولات سامسونگ بی‎همتا است و این محصول جدید به نظر می‎رسد مختص به گلکسی نوت باشد.

این پتنت در ماه مارس (اسفندماه) سال جاری میلادی درخواست شده است و احتمال آن به خوبی وجود دارد که در گلکسی نوت 8 به کار گرفته شود. ولی با توجه به این‎که نوت 7 هم‎چنان در حالت فراخوانی وجود دارد، ممکن است سالیان سال نوری با نسل بعدی آن فاصله داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال