سامسونگ، پتنت جدیدی برای دست‌بند‌ سلامتی فوق‌باریک ثبت‌کرد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد دست‌بند هوشمند جدیدی را در آینده معرفی کند و طرح اولیه‌ و پتنت خود را به منظور حفظ قوانین، ثبت و علامت تجاری آن را دریافت کرد. پتنت ثبت‌شده، دست‌بندی فوق‌باریک که شباهت زیادی با دست‌بند سلامتی معروف Jawbone دارد را نشان می‌دهد که می‌توان نتیجه گرفت سامسونگ قصد دارد […]

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد دست‌بند هوشمند جدیدی را در آینده معرفی کند و طرح اولیه‌ و پتنت خود را به منظور حفظ قوانین، ثبت و علامت تجاری آن را دریافت کرد. پتنت ثبت‌شده، دست‌بندی فوق‌باریک که شباهت زیادی با دست‌بند سلامتی معروف Jawbone دارد را نشان می‌دهد که می‌توان نتیجه گرفت سامسونگ قصد دارد تا این صتعت را نیز در اختیار خود بگیرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دست‌بند بسیار هوشمندانه ساخته شده و از طرفی همچون دست‌بند هوشمند Xiaomi Band، هیج زایده‌ی اضافی ندارد و البته همچون Gear Fit، هیچ صفحه‌نمایشی نیز ندارد و به صورت کاملا مستقیم، به گوشی‌هوشمند شما متصل شده و حرکات ورزشی شما را دنبال خواهد کرد.

Samsung patented an ultra slim, Jawbone-like fitness band 2

همچنین، تصویر دیگری که از این پتنت، ثبت شده، کاملا مشخص است که این دست‌بند به صورت یک قلاب قرار خواهد گرفت و به سادگی نیز می‌توان آن را حمل کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد پتنت جدید سامسونگ و دست‌بند جدید این شرکت، منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال