پتنت شارژر وایرلس جدید سامسونگ رویت شد

درخواست پتنتی که اخیرا از سوی شرکت سامسونگ کشف شده است نشان می‎دهد که این شرکت در حال کار بر روی طراحی‎های شارژر بی‎سیم جدیدی بوده است. سامسونگ سه شارژر بی‎سیم شیک در پتنت‎‎های خود طراحی کرده است و این طراحی‎ها نشان می‎دهند که آن‎ها به نسبت شارژر‎های صفحه مانند و تخت فعلی این شرکت […]

درخواست پتنتی که اخیرا از سوی شرکت سامسونگ کشف شده است نشان می‎دهد که این شرکت در حال کار بر روی طراحی‎های شارژر بی‎سیم جدیدی بوده است. سامسونگ سه شارژر بی‎سیم شیک در پتنت‎‎های خود طراحی کرده است و این طراحی‎ها نشان می‎دهند که آن‎ها به نسبت شارژر‎های صفحه مانند و تخت فعلی این شرکت بسیار بهتر به نظر می‎آیند. هر سه‎ تای این طراحی‎ها ارتفاع بیشتری به نسبت شارژرهای فعلی دارند یعنی قادر به این خواهند بود که یک ساعت‎هوشمند و یک گوشی‎هوشمند را همزمان شارژ کنند.

این پتنت اشاره به این دارد که از این شارژر می‎توان برای شارژ دستگاه‎های دیگر نظیر دوربین‎ها، عینک‎های برقی، ساعت‎های هوشمند، تبلت‎ها، ساعت‎های هوشمند و سایر گجت‎های پوشیدنی استفاده کرد. سامسونگ اوایل سال جاری میلادی در ژانویه این پتنت را ثبت کرده است و اخیرا توسط اداره‎ی علامت تجاری و پتنت ایالات‎متحده منتشر شده بوده است. مشخص نیست که چه زمانی این شارژر بی‎سیم جدید به بازار خواهد آمد ولی با توجه به این‎که سامسونگ در 12 مرداد از گوشی گلکسی نوت 7 رونمایی خواهد کرد، بسیار منطقی است که این شرکت یک شارژر بی‎سیم جدید با این پرچم‎دار جدید خود معرفی کند.

تصاویر این طراحی‎ها را در زیر مشاهده خواهید کرد:

شارژر وایرلس جدید سامسونگ شارژر وایرلس جدید سامسونگ 1 شارژر وایرلس جدید سامسونگ 2 شارژر وایرلس جدید سامسونگ 3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال