گزارش مالی سه‎ماهه‎ اول سال 2017 سامسونگ، آمار شگفت‎انگیزی را نشان می‎دهد

روز گذشته، شرکت سامسونگ گزارش مالی سه‎ماهه‎ اول سال 2017 را منتشر کرد که نشان از آمار بسیار خوبی دارد. این شرکت در تمامی بخش‎های تجارت خود موفق به کسب 9.9 تریلیون وون کره‎جنوبی (8.7 میلیارد دلار) سود شده است. گرچه، میزان سود دریافتی از کسب و کار موبایل این شرکت در واقع به نسبت […]

روز گذشته، شرکت سامسونگ گزارش مالی سه‎ماهه‎ اول سال 2017 را منتشر کرد که نشان از آمار بسیار خوبی دارد. این شرکت در تمامی بخش‎های تجارت خود موفق به کسب 9.9 تریلیون وون کره‎جنوبی (8.7 میلیارد دلار) سود شده است. گرچه، میزان سود دریافتی از کسب و کار موبایل این شرکت در واقع به نسبت سه‎ماهه‎ی پایانی سال 2016 با وجود افزایش تعداد دستگاه‎های عرضه شده، کاهش داشته است.

به عبارت دیگر، سامسونگ موفق به فروش گوشی‎های بیشتر شده ولی میزان درآمد به دست آمده کم بوده است. جالب است بدانید علت ممکن است سطح تقاضای بالای مصرف‎کنندگان برای گوشی Galaxy S8 باشد که هفته‎ی گذشته وارد بازار شد. سامسونگ برای این مناسبت مجبور بوده است از قیمت آخرین پرچم‎دار خود یعنی گلکسی اس 7 بکاهد، ولی حتی با چنین تدابیری فروش این دستگاه کم شده که احتمالا دلیل این اتفاق، انتظار کاربران برای عرضه‎ی نسل بعدی آن بوده است. گرچه، فروش دستگاه‎های ارزان‎قیمت‎تر این شرکت با افزایش روبرو شده تا به دنبال آن عرضه‎ی تعداد کل دستگاه‎ها نیز بالا رود.

گرچه، سه‎ماهه‎ی اول سال 2017 هم‎چنان از نظر سود بخشی در مقام دوم در تاریخ این شرکت قرار می‎گیرد که بخش بزرگی از آن به لطف افزایش فروش هم در بخش تولید نمایشگر و هم نیمه‎هادی‎ها است. در گذشته، این شرکت کره‎ای پیش‎بینی 10.1 تریلیون وون یا 8.8 میلیارد دلار سود را کرده بود که تقریبا به آن دست یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال