سامسونگ در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به‌عنوان برترین تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند جهان دست‌یافت

بنا به گزارش Counterpoint Research، شرکت سامسونگ در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی نیز به‌عنوان سردمدار عرضه تلفن‌های همراه و گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شده است. در بخش گوشی‌های هوشمند، غول کره‌ای توانسته است 21 درصد کل محموله‌های بازارهای جهانی را از ماه آوریل تا ژوئن به خود اختصاص دهد. پس از سامسونگ اپل […]

بنا به گزارش Counterpoint Research، شرکت سامسونگ در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی نیز به‌عنوان سردمدار عرضه تلفن‌های همراه و گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شده است. در بخش گوشی‌های هوشمند، غول کره‌ای توانسته است 21 درصد کل محموله‌های بازارهای جهانی را از ماه آوریل تا ژوئن به خود اختصاص دهد. پس از سامسونگ اپل با سهم 14 درصدی در مقام دوم قرار دارد و هواوی با 9 درصد، شیائومی 5 درصد و ZTE با کسب 5 درصد موفق به کسب رتبه‌های بعدی 5 شرکت برتر جهان در این زمینه شده‌اند.

در بخش تلفن‌ها نیز سامسونگ با کسب 19 درصد از محموله‌های جهانی تلفن همراه در سه‌ماهه دوم رتبه نخست را به دست آورده است. اپل با 10 درصد دوم و رتبه‌های سوم و چهارم در این بخش به ترتیب از آنِ هواوی با 7 درصد و نوکیا با 6 درصد بوده است. پس‌ازآن نیز ZTE، شیائومی، TCL و ال‌جی با دارا بودن 4 درصد فروش جهانی به‌طور مشترک در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

اگرچه سامسونگ رتبه نخست در بازار گوشی‌های هوشمند را در اکثر کشورها داراست اما در آمریکای شمالی این جایگاه را اپل با سهم 31 درصدی خویش تصاحب کرده است و سامسونگ کره‌ای با 24 درصد در مکان دوم قرار دارد. شرکت کره‌ای دیگر یعنی ال‌جی با سهم 15 درصدی از بازارهای فروش آمریکای شمالی توانسته است به رتبه سوم دست یابد. ZTE چهارم و TCL پنجم است.

گوشی‌های هوشمند 75 درصد محموله‌های تلفن همراه را در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی شامل بوده و 50 درصد گوشی‌های هوشمند در این دوره سه‌ماهه از اتصال 4G LTE بهره‌مند بوده‌اند. آمریکا و چین به‌طور مشترک 67 درصد بازار این تکنولوژی را در طول این سه‌ماهه داشته‌اند.

با آغاز امروز و شروع فصل جدید میلادی که تا 31 دسامبر یعنی دهم دی‌ماه ادامه خواهد داشت، به لطف عرضه آیفون 6 اس و 6 اس پلاس این آمار قطعا در برخی بازارها، تغییرات بسیاری خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال