گزارشات سامسونگ از وجود دوربین دوگانه در گلکسی S8 خبر می‌دهد

از چند ماه پیش، درواقع از ماه ژوئن، شایع شده بود که گوشی گلکسی S8 مجهز به دوربین عقب دوگانه خواهد بود. این شایعه بسیار قوی به نظر می‌رسید، نه تنها از یک منبع بلکه از سه منبع مختلف شنیدیم که در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ چنین نظری داشتند. آیا ممکن است که همه آنها […]

از چند ماه پیش، درواقع از ماه ژوئن، شایع شده بود که گوشی گلکسی S8 مجهز به دوربین عقب دوگانه خواهد بود. این شایعه بسیار قوی به نظر می‌رسید، نه تنها از یک منبع بلکه از سه منبع مختلف شنیدیم که در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ چنین نظری داشتند. آیا ممکن است که همه آنها اشتباه کرده باشند؟

یکی از منبع چینی نیز صحت این شایعه را تایید کرده است. این منبع، قابل اعتماد بودن خود را در گذشته اثبات کرده است، البته این بدین معنی نیست که شما حق شک در سخنان این منبع را ندارید. او می‌گوید که یک تک سنسور در هدایت دوربین دوگانه S8 نقش دارد.

متاسفانه هیچ راهی برای اطمینان از این شایعات وجود ندارد و بنابراین نمی‌دانیم که دقیقا قرار است چه اتفاقی رخ دهد و سامسونگ چه استراتژی را پیش خواهد گرفت. امید اندکی وجود دارد و آن این است که سامسونگ می‌تواند از دوربین عقب دوگانه خود در سایر دستگاه‌های خود در آینده استفاده کند. و بدین معنی نیست که این شرکت مخالف این فناوری باشد، بلکه شاید تمایل به استفاده از این فناوری در گلکسی S8 نداشته باشد.

همچنین در مورد دوربین جلوی S8، چندی پیش شنیدیم دارای قابلیت عکس‌اندازی با فوکوس اتوماتیک خواهد بود، یکی از ویژگی‌های که هنوز برای دوربین جلو بسیار نادر است. گلکسی S8 باید به طور رسمی در MWC در ماه فوریه معرفی شود.